Deilige bilder!!!

Foreldrene min var en uke i Lillehammer nå, så da måtte jeg jo legge inn en bestilling på polet der som dem tok med seg hjem :D
(Ingenting av det er og få tak i her jeg bor)

IMG-0641.jpg
 
Sist redigert:
Foreldrene min var en uke i Lillehammer nå, så da måtte jeg jo legge inn en bestilling på polet der som dem tok med seg hjem :D
(Ingenting av det er og få tak i her jeg bor)

Men du kan vel bestille alt fra Polets utvalg for utlevering fra ditt lokale polutsalg, eller til og med få det levert hjem gratis om du bor langt unna et utsalg?
 
Men du kan vel bestille alt fra Polets utvalg for utlevering fra ditt lokale polutsalg, eller til og med få det levert hjem gratis om du bor langt unna et utsalg?

Nei, ikke ''tillegutvalg'' varer.
Alle disse er det.
Dem kan kun kjøpes og bestilles der dem på lager.

Så dem kan med andre ord ikke sendes til et pol nær meg, eller posten.
 
Mange fine steder å nyte en øl her hjemme. Og siden hjemme er best (og tryggest!) sender jeg en liten Hadelandsidyll som mitt bidrag. Vi har noen flotte bjørker på tomta, og når sola spiller på lag, blir det ganske vakkert.
Bjørker.jpg

- og så forener vi hensynet til våre små pollinerende venner med det behagelige, og lar graset gro. Det er faktisk veldig hyggelig å sitte og nyte en øl (weissbier i dette tilfellet) midt i et hav av summing (kan man si det?).

weissbier i sola.jpg
 
Sist redigert:
Kaster meg på.
Vestlandet har levert regn 3-4 ganger i dag. Sol like mange ganger.
Feriens prosjekt med å pusse opp hagestua er i gang. Nytt gulv skal på plass. Og en ny keezer. Samt få det ryddig :D
I glasset: I Wanna Be Adored. Amber ale på (med?) Lida-kveik
Snapchat-1218973959.jpg

Var innom Gulating i dag.
Drømmer om å reise til Orkney øyene.
Det blir nok med drømmen i år.
Får heller drikke ølet deres.
IMG_20200721_165007.jpg
 
For å øl-relatere litt. Det ser ut til å bli et fantastisk bærår, det er tett i tett med multekart og masse blåbær, mens bringebæra ser litt puslete ut.

Gikk og funderte på en multe-gose på turen i dag, fermentert med Lallemands nye Philly Sour. Det kan ikke bli feil.
 
Tilbake
Topp