loebrygg
Norbrygg-medlem
WLP530, det var voldsomt. Var borte 3 dager og måtte vaske gulvet da jeg kom hjem. Gjærlåsen fikk jeg ikke ren så den gikk i arkiv 13.
Jojo, men selve karboneringa?
Brukte du no ekstra gjær
WLP530, det var voldsomt. Var borte 3 dager og måtte vaske gulvet da jeg kom hjem. Gjærlåsen fikk jeg ikke ren så den gikk i arkiv 13.
2l starter på en pakke. Vaska gjæren etterpå og håper vekke den til live for en 8'er klone.Jojo, men selve karboneringa?
Brukte du no ekstra gjær
2l starter på en pakke. Vaska gjæren etterpå og håper vekke den til live for en 8'er klone.
Konrad stout barrel aged? Smakte den i går, var godForeldrene min var en uke i Lillehammer nå, så da måtte jeg jo legge inn en bestilling på polet der som dem tok med seg hjem
Konrad stout barrel aged? Smakte den i går, var god
Foreldrene min var en uke i Lillehammer nå, så da måtte jeg jo legge inn en bestilling på polet der som dem tok med seg hjem
(Ingenting av det er og få tak i her jeg bor)
Men du kan vel bestille alt fra Polets utvalg for utlevering fra ditt lokale polutsalg, eller til og med få det levert hjem gratis om du bor langt unna et utsalg?
Heldiggris!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Heldiggris!
Heilt klart fint på fjellet også ja Vart ein fin tur i dag. Får bli noko øl-relatert ein annan gongDet har vært så mange deilige bilder fra kysten her, men det er ikke så verst på fjellet heller
Vis vedlegget 46232 Vis vedlegget 46233 Vis vedlegget 46234