Jo-Helge
Norbrygg-medlem
Fant en video
Ja omtrent slik. [emoji106]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fant en video
Må passe på at ølen er ferdig da, så man ikke får posebomberJa omtrent slik. [emoji106]
Nei dæven, kva er tanken her? No pun intendedVar litt usikker på om bildet nedenfor hører hjemme i denne tråden eller den motsatte - men jeg valgte det optimistiske alternativet:
Vis vedlegget 46312
Kult, ta med på lauget ein gong i framtida
Snart har me øl til å teste .......
Nei dæven, kva er tanken her? No pun intended
Var litt usikker på om bildet nedenfor hører hjemme i denne tråden eller den motsatte - men jeg valgte det optimistiske alternativet:
Velkommen til
Velkommen til en ny verden, synes synd på bøttene dine . De kommer til å bli stående i ensomhet i kjelleren fra nå av
Da får vi snart masse samtaler om hvordan trykk, temp og gjær-typer henger sammen. Gleder meg.
Var litt usikker på om bildet nedenfor hører hjemme i denne tråden eller den motsatte - men jeg valgte det optimistiske alternativet:
Vis vedlegget 46312
Da får vi snart masse samtaler om hvordan trykk, temp og gjær-typer henger sammen. Gleder meg.
Velkommen til
Velkommen til en ny verden, synes synd på bøttene dine . De kommer til å bli stående i ensomhet i kjelleren fra nå av
Eg skal hente min Allrounder i morgen Finn. Fyr laus. Alle spørsmål gjelder sikkert for 2
I utgangspunktet er jeg egentlgi mest interessert i udyret som vanlig gjæringskar - men det ville jo være dumt å ikke skaffe seg mulighten til å teste trykkgjæring når jeg likevel skulle kjøpe en.
Håper du husket å bestille med en Blowtie hvis du vil trykkgjære. Men kanskje enda bedre er det å kunne gjære, kaldkræsje og overføre oksygenfritt.
Så er jeg spent på om du forandrer mening når det gjelder at alt øl blir bedre av å lagres en periode, har lagt merke til at du har skrevet det noen ganger. Det mente jeg også før zillaen kom i hus, nå synes jeg det er best rett fra tanken.
Nå venter vi bare på en Berger-experiment pressure vs. no pressure
Kult, ta med på lauget ein gong i framtida
Snart har me øl til å teste .......