Amarillo
Norbrygg-medlem
Kommer nok til å bruke kaffelatteglassene fortsatt, liker tunge glass.Nå kan jeg ikke lengre anklage deg for å drikke øl av kaffelatte glass
Kommer nok til å bruke kaffelatteglassene fortsatt, liker tunge glass.Nå kan jeg ikke lengre anklage deg for å drikke øl av kaffelatte glass
Din mor er en klok kvinne.
Min mor kan ikke fordra å drikke kaffe av tykke krus, og mener kaffe smaker best av tynn kant. Jeg elsker krus.
Mht øl, avhenger det av øltype, men jeg drikker også av flaske og boks.
Det er for meg også forskjell på drikking og smaking…
De fineste glassene lages i Japan. Hadde veldig lyst til å kjøpe noen japanske ølglass jeg fant på ebay. Men med frakt og moms ble det for dyrt. Husker ikke hva de heter og finner dem ikke nåJeg liker tynne glass, føler jeg kommer nærmere ølet
Snuser litt på dette https://ssl.stglass.co.jp/eng/
Er ikke de som Ioebrygg linker til rett over her?De fineste glassene lages i Japan. Hadde veldig lyst til å kjøpe noen japanske ølglass jeg fant på ebay. Men med frakt og moms ble det for dyrt. Husker ikke hva de heter og finner dem ikke nå
Er ikke så gale de som Hadeland lager, heller. Augustin-serien, altså.De fineste glassene lages i Japan. Hadde veldig lyst til å kjøpe noen japanske ølglass jeg fant på ebay. Men med frakt og moms ble det for dyrt. Husker ikke hva de heter og finner dem ikke nå
Nei, men fine de også.Er ikke de som Ioebrygg linker til rett over her?
Flott at du fant fram, veibeskrivelsen min var jo ikke helt god.En liten skitur i bakgården til @Finn Berger etter levering av årets bidrag til NM. Tusen takk Finn for turtips, dette var midt i blinken!
Vis vedlegget 61168
Man kan gjøre mer på Hadeland enn å levere øl.En liten skitur i bakgården til @Finn Berger etter levering av årets bidrag til NM. Tusen takk Finn for turtips, dette var midt i blinken!
Vis vedlegget 61168