Deilige bilder!!!

hehe :p

Ahh, sjønner :D var det stiv pris på det der da? i forhold til bryggeriet tro?

Var akkurat det jeg hadde hørt en gang, er ikke bare bare å kjøpe fra bryggeriet som turist :p

For å være ærlig så jeg ikke etter hva prisen på kassa var i det jeg skulle betale. Etter å ha dratt såpass langt kunne hun sagt bortimot hva hun ville, men jeg antar det er samme pris som når en kjøper de fra menyen, og da er de 3.7 euro for blonde, 4.3 euro for åtteren, og 4.9 euro for 12. Altså, de tar det samme for en flaske av "verdens beste øl" som de tar for EN deciliter av stort sett middelmådige men greie øl på malt & humle-teltet på Gladmatfestivalen.
 
Hjemme fra en flott bryllupsfeiring i Skottland, og fikk med meg noen godbiter fra BrewDog i Aberdeen (dog ikke så imponerende utvalg som Borander):

2qna5hw.jpg


Hadde også med en boks fra Oscar Blues, men den likte ikke helt flyturen (heldigvis pakket i bleier i plastikkpose):

ixfcxx.jpg


Neste overfart må egen ølkoffert medbringes, slik at fruen ikke klager på at kofferten fylles med øl fremfor klær og andre unødvendigheter ;)
 
Vi snakker vel dedikert(e) ølkoffert(er) og i hvert fall ikke standard 1x23 kg bagasje der i gården... ;) Litt misunnelig på det kjøleskapet ja.
 
Tråden heter "Deilige bilder", men jeg vet ikke jeg... har mest lyst til å bryte meg inn hos Borander. Kanskje døpe om tråden til "In your face pics", virker mer passende... ;)
 
Jeg skal legge ut bilde når jeg får pakket alt ut, du vinner nok, jeg hadde ikke plass til mer enn 33 liter denne gang.


33 liter? Da slår du meg nok suverent. Jeg hadde vel i underkant av 50/60 bokser / flasker totalt. Alesmith Old Numbskull BA og Vietnamese Speedway etc. tok i overkant god plass.

Venter i spenning, alltid stas med masse øl!
 
ImageUploadedByTapatalk1406635169.862609.jpg

Kanskje ikke like imponerende som borander sine bilder
men det er nå slik en kjeller skal se ut

Fra øverst venstre; Reste Stout, NØ Porter
Columbus Imperial Stout, NØ God Jul, NØ Imperial Stout
Gonzo Imperial Porter, Hoppy Joe, Reste IPA, Breakfast Stout
Ute av bilde, Guinness
 
Selv om det kun står en øl i kjelleren, så synes jeg visuelt sett at kjelleren med enten trepanel eller murstein vinner :)
 
ImageUploadedByTapatalk1406742842.526761.jpgTesting av ny pumpe, veldig fornøyd sålangt. Gjenstår å se om den fungerer bra med motstrømskjøleren, men det tror jeg Iwakien klarer lett. Er en Iwaki MD30RM.
 
Tilbake
Topp