Deilige bilder!!!

Av de 4 er det bare Frydenlund jeg tenker jeg kjøper igjen
Sitter med den Nordland djup nå, ikke helt kjip, men undres hvorfor

Av de 4 er det bare Frydenlund jeg tenker jeg kjøper igjen
Sitter med den Nordland djup nå, ikke helt kjip, men undres hvorfor
Kjøpte en Kinn Murer og en Humlepils før helga. Var noe kjent med den fra langt bak i min historie men greier ikke sette fingern på det

Hehe, husker du nyåpningen av utebadet i Drammen, Terje Aass som var direktør den gang hadde fylt et av bassengene med øl, også åpnet han en boks med Ringes og helte i så ingen skulle bli fristet til å drikke av bassenget
Regner med at renseanlegget tok tak i den ukjente inntrengeren med en gang, men Terje så vel den som nok til å skremme Drammensølets venner :cool:

Produktiv formiddag. Alle fatene var tomme bortsett fra en 12-liter, da er det bare å hive seg rundt og ta en vaskedag. 4 timer senere er 7 fat med smått og stort vasket, star-san er flyttet fra fat til fat med co2, og fatene står nå klare med et lite trykk.

I tillegg er 4 tappelinjer rengjort med pipeline, skyllet og desinfisert. Da gjenstår bare å brygge øl og fylle dem igjen og det ser jeg ikke mørkt på, den verste jobben er gjort nå.

IMG_6068.jpeg

IMG_6065.jpegIMG_6067.jpegIMG_6063.jpeg

Produktiv formiddag. Alle fatene var tomme bortsett fra en 12-liter, da er det bare å hive seg rundt og ta en vaskedag. 4 timer senere er 7 fat med smått og stort vasket, star-san er flyttet fra fat til fat med co2, og fatene står nå klare med et lite trykk.

I tillegg er 4 tappelinjer rengjort med pipeline, skyllet og desinfisert. Da gjenstår bare å brygge øl og fylle dem igjen og det ser jeg ikke mørkt på, den verste jobben er gjort nå.

Vis vedlegget 71612

Vis vedlegget 71614Vis vedlegget 71613Vis vedlegget 71615
Har noen oxebarer jeg også, men sliter med å få dem til å holde tett

Tilbake
Topp