Har brukt dem endel jeg også. Koslige og kunskapsrike folkFint å ha en bryggebutikk det faktisk går an å stikke innom på vei hjem fra jobb.Vis vedlegget 71350
Har brukt dem endel jeg også. Koslige og kunskapsrike folkFint å ha en bryggebutikk det faktisk går an å stikke innom på vei hjem fra jobb.Vis vedlegget 71350
Spennende! Ser fram til rapport.Dukket opp noen nyheter på butikken i dag jeg ble nysgjerrig på
Kjøpte en Kinn Murer og en Humlepils før helga. Var noe kjent med den fra langt bak i min historie men greier ikke sette fingern på detAv de 4 er det bare Frydenlund jeg tenker jeg kjøper igjen
Sitter med den Nordland djup nå, ikke helt kjip, men undres hvorfor
Jeg skal ikke bade i det vannet
Ingen panikk! Tomme bokser brukes til returvæske, og god kloring fikser det mesteJeg skal ikke bade i det vannet!
Hehe, husker du nyåpningen av utebadet i Drammen, Terje Aass som var direktør den gang hadde fylt et av bassengene med øl, også åpnet han en boks med Ringes og helte i så ingen skulle bli fristet til å drikke av bassenget
Regner med at renseanlegget tok tak i den ukjente inntrengeren med en gang, men Terje så vel den som nok til å skremme Drammensølets vennerHehe, husker du nyåpningen av utebadet i Drammen, Terje Aass som var direktør den gang hadde fylt et av bassengene med øl, også åpnet han en boks med Ringes og helte i så ingen skulle bli fristet til å drikke av bassenget
Vet ikke helt hvordan de løste det, men glad jeg slapp å vaske iallefallRegner med at renseanlegget tok tak i den ukjente inntrengeren med en gang, men Terje så vel den som nok til å skremme Drammensølets venner![]()
Har noen oxebarer jeg også, men sliter med å få dem til å holde tettProduktiv formiddag. Alle fatene var tomme bortsett fra en 12-liter, da er det bare å hive seg rundt og ta en vaskedag. 4 timer senere er 7 fat med smått og stort vasket, star-san er flyttet fra fat til fat med co2, og fatene står nå klare med et lite trykk.
I tillegg er 4 tappelinjer rengjort med pipeline, skyllet og desinfisert. Da gjenstår bare å brygge øl og fylle dem igjen og det ser jeg ikke mørkt på, den verste jobben er gjort nå.
Vis vedlegget 71612
Vis vedlegget 71614Vis vedlegget 71613Vis vedlegget 71615
Vet du hvor de lekker?Har noen oxebarer jeg også, men sliter med å få dem til å holde tett
Nei, det er det jeg ikke finner ut av. Så langt, i alle fall.Vet du hvor de lekker?
Philly S er jeg en fan av. Jeg er ikke veldig glad i surøl, men synes jeg har fått til et par gode brygg med den. Og ølet er vanvittig holdbart. Også så enkelt det er å brygge med den.Alle skal med. Philly sour-gjengen har tatt en for laget og flushet sitt eget fat med co2 inklusiv kirsebærpuréen som ligger på bunnen. Kjekt å ha assistenter i bryggeriet.
Vis vedlegget 71764Vis vedlegget 71765
Jeg er ikke veldig glad i surøl
Godt oppsummert! Philly Sour lager ikke gode surøl synes jeg som er veldig glad i surølPhilly S er jeg en fan av.