loebrygg
Norbrygg-medlem
Noen fine tanker om temaet her og mer info om «fatøl» prosjektet til Nøgne Ø:
Vis vedlegget 71327
Vis vedlegget 71328
![]()
blindtest ja, også spent på om de har fått den klar og fin eller om de ikke har brydd seg med det..
Noen fine tanker om temaet her og mer info om «fatøl» prosjektet til Nøgne Ø:
Vis vedlegget 71327
Vis vedlegget 71328
![]()
Jeg har velta to ganger, og begge gangene var på glatt føre. Og begge gangene gikk det ribbein. Du har litt fallhøyde hvis du skal rigge sykkelen skikkelig, og det skjer så brått. Skal ikke si at det har med alder å gjøre at det går ribbein. Men alle forsøk på å ligne mest mulig på en katt blir jo mer og mer håpløse etter som åra går, og jeg trur kanskje det er der det ligger. Merker jo at jeg blir mer forsiktig nå; er litt kjappere til å dra i bremsen i de bratteste utforbakkene. Du kommer fort opp i 70-80 km/t, og det er jeg ikke helt komfortabel med lengerEr knekte ribbein noe som man må forvente ved økt alder med helårs-sykling?
Endte opp med min første mulige beinbrudd forrige vinter, står stadig på, men merker en økende skepsis mot underlag med lav/vanskelig friksjon.![]()
It takes all kinds ......
(Glad jeg er null interessert i å se på sport...)
Om man spretter i været, hekter i et bordbein og lander på hjørnet av nabobordet, så lar det seg gjøre. Det trenger ikke engang vært alkohol involvertKan man pådra seg ribbeinsbrudd av å se fotball på tv?
(Glad jeg er null interessert i å se på sport...)
På film dør folk av slikt!Om man spretter i været, hekter i et bordbein og lander på hjørnet av nabobordet, så lar det seg gjøre. Det trenger ikke engang vært alkohol involvert![]()
Darwin awards....På film dør folk av slikt!
Husker min far som noterte rundetider på 10.000 m skøyter. Dag Fornæs og Fred Anton Maier...? Stensenget?It takes all kinds .... Om du aldri har fulgt en fjelletappe i Tour de France fra start til mål - det tar noen timer - kan du vel egentlig ikke gjøre krav på å ha levd
.
Kay Arne StenshjemmetStensenget?
Ikke verstHusker min far som noterte rundetider på 10.000 m skøyter. Dag Fornæs og Fred Anton Maier...? Stensenget?
-Nå ble det veldig old school her.![]()
Da er jeg glad det ikke ble filmet!På film dør folk av slikt!
Denne?Det har vært noen tunge uker nå.
Men endelig er Ghost Ship Pale Ale tilbake på lager
Den ja. Ligger noen klone oppskrifter i Brewfather. Jeg bruker den som er fra Biggles Brewery. Har vært en favoritt i hvertfall 3 år nåDenne?
Mye humle til å være en pale ale, men ser ut til å være en veldig god session IPA oppskrift![]()
Har brukt dem endel jeg også. Koslige og kunskapsrike folkFint å ha en bryggebutikk det faktisk går an å stikke innom på vei hjem fra jobb.Vis vedlegget 71350
Spennende! Ser fram til rapport.Dukket opp noen nyheter på butikken i dag jeg ble nysgjerrig på