Deilige bilder!!!

n4ctib.jpg



Litt tappetårn må man ha :)
 
ImageUploadedByTapatalk1426278758.582845.jpg
Hadde oss ein roadtrip til Bryggselv Stavanger i finveret i dag! Oppgraderte BIAB-settet ein smule, og blei dermed plutselig ein del av Speidel-adelen!
Og så måtte vi jo innom polet på Kvadrat og handle litt snadder.. Hovudsakleg belgiske godsaker, men også litt anna gøy.
Takk til Hege og Aleksander for framifrå service! :-D
 
Sist redigert:
Verdt å vente på sier KRF om sex.
Hva med denne?
ImageUploadedByTapatalk1426870627.933949.jpg
Hmmm. Mye annet godt også i malingsskapet


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
FullSizeRender.jpg En samling av no snadder som står i boden. Føler at jeg må ha en skikkelig anledning til å drikke disse... :)

Ser forresten at jeg endelig har blitt tagget som Norbrygg-medlem, det er vel en grunn til å feire? Eller? :)
 
Sist redigert:
Strengt tatt bare to av disse som skal drikkes personlig (medbrygger og østfoldmesterskap), men skal til å tappe 26 l [lett bitter] til på fat, så går og nynner "Hundred litres of beer on the stairs, hundred litres of beer. You tap one out, drink it up, ninety-nine-and-a-half litres of beer on the stairs"...

WP_20150322_02_06_38_Pro.jpg
 
img20150326_203648.jpg

Kanskje ikke så deilig som alle bildene av øl. Men alle gode ting er tre, gjorde et kupp på finn så nå har jeg endelig fått i hus et tredje fermenteringskjøleskap, litt mekking og vips, så nå kan jeg lage enda mer øl!
 
Mener alvor når du trenger å kunne ha tre batcher til gjæring samtidig :)

Har et vanlig hjemmemekket skap som ikke kjøler og, bare varme, men det funker jo dårlig om sommeren. Men nå kan jeg brygge tilnærmet når jeg vil uten å måtte vente på ledig skap, yey! Venting er kjedelig. Har holdt meg litt unna lagere av den grunn.
 
Jeg var innom spesialpolet på Aker Brygge i går og plukket med meg noen godbiter til påskematen. Jeg må få lov til å skryte av den usedvanlig hyggelige ølspesialisten med sin amerikanske aksent som hjalp meg med å finne fram til gode øl. Meget imponert over hans kunnskap om øl! IMAG0166.jpg
 
Tilbake
Topp