Deilige bilder!!!

Var en tur i Belgia. Fikk tak i noen Westvleteren, Pannepot, Cantillon bl.a. Også en Smaragd 40, som Mikkeller har brygget puben Kulminator i Antwerpen. Helt utrolig fantastisk god. Kjøpte like godt noen trappist-glass også. Nå gjelder det bare å finne en anledning til å smake på disse godsakene... :)IMG_1209.JPG
 
Var en tur i Belgia. Fikk tak i noen Westvleteren, Pannepot, Cantillon bl.a. Også en Smaragd 40, som Mikkeller har brygget puben Kulminator i Antwerpen. Helt utrolig fantastisk god. Kjøpte like godt noen trappist-glass også. Nå gjelder det bare å finne en anledning til å smake på disse godsakene... :)Vis vedlegget 18083

Kan man spørre hvor i Belgia du kjøpte disse? Skal muligens en tur til Brüssel om et par uker, og vil nødig gå glipp av muligheten til å bringe med meg en del "venner" hjem :)
 
Kan man spørre hvor i Belgia du kjøpte disse? Skal muligens en tur til Brüssel om et par uker, og vil nødig gå glipp av muligheten til å bringe med meg en del "venner" hjem :)

Kjøpte westvleteren på en random kiosk i en bakgate, ble litt ivrig siden det var første gang jeg så WV til salgs over disk. Var samme pris som hos Biertempel (€11-12) så det var ikke så verst. Kjøpte Cantillon hos Cantillon, Smaragd 40 hos Kulminator i Antwerpen og resten på Bier Tempel, glassene er også kjøpt der! :) Biertempel ligger midt i byen så det er umulig å gå glipp av (for sånne som oss i hvert fall) ;)
 
Tilbake
Topp