Deilige bilder!!!

nok et surmesk-eksperiment, men kun syrning av starter denne gangen. Istedenfor en standard reste-IPA blir det en liten brett-IPA med syrnet starter, med ananasjuice og Biola. Denne har allerede en perfekt pH, så slipper å koke spraymalt, kjøle det ned og tilsette melkesyre. Fylte bare opp til randen med Biola på to juiceflasker, satte korken på, og satte den på 40 grader. Lettere inspirert av denne. http://growlermag.com/homebrew-recipe-hopbursted-brett-session-ipa/ImageUploadedByTapatalk1436033418.782855.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
koser meg i lichtenstein, det er små forhold her... Ein land, ein bier
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    114,9 KB · Sett: 103
Kunne vært et fint produktbilde som selger "drømmen om hjemmebrygg". Men du kan kjøle ned tre-fire grader til ;)
 
Kjølte til 20 grader, tenkte at det ble kjølt ned litt til i løpet av renningen. Men men. Feil temp var vel fellesnevner for hele brygget. Tar det igjen neste gang
 
Denne flasken med en fersk Pliny the elder er nok et bevis på hvor hyggelige folk i hjemmebryggermiljøet er! Jeg har vært i Brussel noen dager nå og smakt mye godt øl. Første kvelden traff jeg en amerikansk hjemmebrygger som jeg har drukket øl med noen flere kvelder denne uka. Som en liten gave til å ta med videre på turen fikk jeg med meg en flaske Pliny! Utrolig gøy. Har hørt mye bra om denne, så gleder meg til å teste :)
 

Vedlegg

  • 20150717_104245.jpg
    20150717_104245.jpg
    108,2 KB · Sett: 153
Denne flasken med en fersk Pliny the elder er nok et bevis på hvor hyggelige folk i hjemmebryggermiljøet er! Jeg har vært i Brussel noen dager nå og smakt mye godt øl. Første kvelden traff jeg en amerikansk hjemmebrygger som jeg har drukket øl med noen flere kvelder denne uka. Som en liten gave til å ta med videre på turen fikk jeg med meg en flaske Pliny! Utrolig gøy. Har hørt mye bra om denne, så gleder meg til å teste :)

Gled deg
 
Tilbake
Topp