Deilige bilder!!!

Arrangerer ølsmaking i kveld med noen venner. Klarer dere gjette tema? :) Flaskene står sånn høvelig i rekkefølge, noen innvendinger?

ImageUploadedByTapatalk1438954224.841357.jpg
 
Godt å høre du skriver venner i flertall, ellers hadde du nok ikke kommet deg igjennom så mange ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg tenkte skifte noen bleier ikveld, vil du bytte?
PS: Noen andre enn meg som irriterer meg over at Kinn ikke er konsekvente på fargen på kapslene?
På de første ti vi kjøpte var det konsekvent kinn-logo på pol-ølene og gulletikett på butikkølene. Tenkte hmm ja det er vel sånn de gjør det. Helt til vi kjøpte 'spesial' i butikk med kinn-logo på korka. Så ja ocd'en i meg trigger litt hehe, men det er vel innholdet som er viktig?? ;)
 
Arrangerer ølsmaking i kveld med noen venner. Klarer dere gjette tema? :) Flaskene står sånn høvelig i rekkefølge, noen innvendinger?

Vis vedlegget 19950
Ah, det må bli en fin kveld. Hva med å flytte Manna og Dampen lenger frem? Vil tro at kanskje Manna blir tynn og Dampen litt kjedelig etter saisonene? :)

De byttet vel fra gullkorker til korker med logo for en tid tilbake, så de med gull er de eldste flaskene.
 
Da kan man ikke sies å være gjerrig om man har malt whisky i gjærlåsen


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp