Deilige bilder!!!

Fikk meg omsider kapsler med logo på. Skal bli spenende å prøve de :)

dunstkapsel.jpg
 
IMG_20150903_18172.jpg
Kanskje ikke så deilig for dere, men en endelig lettelse for meg. Endelig kvittet meg med labbdunken som HLT og byttet ut med gamle kokekjelen.

Pumpene blir powret med 12v med xlr-tilkoblinger slik at kjelen kan lett kobles fra, bak til høyre sitter det en hurtigkobling, andre delen av hurtigkoblingen innehar 10cm pt100 probe.

Pumpa til venstre er skyllepumpa som blir styrt av en nivåsensor i meskekjelen, den til høyre er bare intern resirkulering i hlt.
 
Vis vedlegget 20355
Kanskje ikke så deilig for dere, men en endelig lettelse for meg. Endelig kvittet meg med labbdunken som HLT og byttet ut med gamle kokekjelen.

Pumpene blir powret med 12v med xlr-tilkoblinger slik at kjelen kan lett kobles fra, bak til høyre sitter det en hurtigkobling, andre delen av hurtigkoblingen innehar 10cm pt100 probe.

Pumpa til venstre er skyllepumpa som blir styrt av en nivåsensor i meskekjelen, den til høyre er bare intern resirkulering i hlt.

Den så veldig fin ut. Og det morsomste med brygging er jo å bygge på utstyret. ( samt selve bryggingen selvsagt)
 
Ja. Helt enig. Det "kjedelige" med denne HLTen var at alt var staket ut i hodet mitt i forkant, så den var ferdig på 30-40 min ink lodding av xlr.
 
Vis vedlegget 20355
Kanskje ikke så deilig for dere, men en endelig lettelse for meg. Endelig kvittet meg med labbdunken som HLT og byttet ut med gamle kokekjelen.

Pumpene blir powret med 12v med xlr-tilkoblinger slik at kjelen kan lett kobles fra, bak til høyre sitter det en hurtigkobling, andre delen av hurtigkoblingen innehar 10cm pt100 probe.

Pumpa til venstre er skyllepumpa som blir styrt av en nivåsensor i meskekjelen, den til høyre er bare intern resirkulering i hlt.
Hvilken pumpe bruker du?
 
De på bildet er "vanlige" kinapumper du ser overtalt. Men de pumper bare vann hos meg. Til vørter bruker jeg 809HS.
 
Tilbake
Topp