Hva er dommen om hvit jul?
Sent from my iPhone using Tapatalk
...hva med Fathom? Spent på den kategorien av øl, da jeg elsker IPA og setter pris på en god lager i blant, og.Oppvarming til pinnekjøtt
Vis vedlegget 21681
Vis vedlegget 21682
Sent from my iPhone using Tapatalk
HahahaTilogmed på ungdomsskolen
smakte det råtten gnager.
Jeg startet tidlig med å være ølkresen, selv bare om jeg har trasket jorden i trettito år.Hahaha
Jeg er nok noe eldre enn deg, men hadde ikke så store krav til bryggeriene annet enn ABV
ny kolbe? Alltid morro med nye tingJeg startet tidlig med å være ølkresen, selv bare om jeg har trasket jorden i trettito år.
Men ontopic igjen!
Alltid kult med ny kolbe, men tror jeg må oppgradere boksen litt. Et deilig bilde uansett fordi det betyr at jeg skal sette starter i kveld! Vis vedlegget 21684
...hva med Fathom? Spent på den kategorien av øl, da jeg elsker IPA og setter pris på en god lager i blant, og.
Det kan du trygt si, STC-1000 har teknologi fra tidsepoken til Apollo 11Omtrent like under radaren som russiske fly i Tyrkia, dessverre! Den endte tett på 1700 kroner med frakt, mva og tollgebyrer. Men betaler gjerne litt ekstra for trygghet mot brann. Den har dessuten en mer avansert programvare enn stc-1000+.