Nei, fikk e-post for kort tid siden at de var sendt, så det er stadig noen dager unna.
Konseptet der er veldig enkelt, bare ett Python script som mottar puls-tall fra flow-målerene og skriver til databasen.
Nei, fikk e-post for kort tid siden at de var sendt, så det er stadig noen dager unna.
Konseptet der er veldig enkelt, bare ett Python script som mottar puls-tall fra flow-målerene og skriver til databasen.
Jepp. Den drakk jeg mye av.Noen som husker Musepils?Vis vedlegget 21272
Neida. Den gikk ut for mange år siden, men fant ei kasse med tomflaskerJepp. Den drakk jeg mye av.
Finnes den ennå?
Vis vedlegget 21655
Tokk sjansen på å kjøpe Alesmith jeg og, har ikke no tro på at den daton på flaska stemmer
Double liberty ale har jeg ikke hørt om før, men høres jo godt ut det
forrutsatt at den er fersk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Åh fy... Der kom klassefesten på ungdomsskolen hos Remi tilbake i minnet gitt. Hvordan brygger man musepils? Tørrmusing? (det hørtes grovt ut...)Noen som husker Musepils?Vis vedlegget 21272
Hehehe, husker ikke denne hadde utpreget musesmakÅh fy... Der kom klassefesten på ungdomsskolen hos Remi tilbake i minnet gitt. Hvordan brygger man musepils? Tørrmusing? (det hørtes grovt ut...)
Tilogmed på ungdomsskolenHehehe, husker ikke denne hadde utpreget musesmak