Deilige bilder!!!

Nei, fikk e-post for kort tid siden at de var sendt, så det er stadig noen dager unna.

Konseptet der er veldig enkelt, bare ett Python script som mottar puls-tall fra flow-målerene og skriver til databasen.

Trenger en arduino for å holde tellinga også, koden følger med når du laster ned RaspberryPints. Har 8 SF800 flowmetere, men ikke fått bakenden i gir til å bygge ferdig tappeanlegget ennå. :/
 
Jepp, blir som beskrevet i den tidligere posten min: #1296 :)

Men nå frykter jeg vi beveger oss langt utenfor tråden om ikke du gjør ferdig anlegget og poster ett bilde fort :D
 
De Bierkoning i Amsterdam. Herregud, snakk om å komme til himmelen! Et vanvittig utvalg! Svært hyggelige priser på alt lokalt og belgisk, amerikansk mer likt norske priser.

Fikk med meg masse fra de Molen samt en håndfull wv12. Hadde man bare hatt mer tid og større kvote så...

ImageUploadedByTapatalk1445674958.871939.jpg

ImageUploadedByTapatalk1445674971.726712.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ImageUploadedByTapatalk1447933077.245640.jpg

Tokk sjansen på å kjøpe Alesmith jeg og, har ikke no tro på at den daton på flaska stemmer
Double liberty ale har jeg ikke hørt om før, men høres jo godt ut det
forrutsatt at den er fersk



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sist redigert:
Vis vedlegget 21655

Tokk sjansen på å kjøpe Alesmith jeg og, har ikke no tro på at den daton på flaska stemmer
Double liberty ale har jeg ikke hørt om før, men høres jo godt ut det
forrutsatt at den er fersk



Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ikke fått kjøpt NØ DH 4.5 ennå.. Men sjekket polets sider.. Koster den seriøst 300 spenn for 0.33 liters flaske??

ImageUploadedByTapatalk1447973352.700606.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp