Deilige bilder!!!



Venstre: Geordie Lager
Høyre: St Peter's IPA

Laget i dag,, klarer ikke vente 4uker.
 

Vedlegg

  • 2013-06-26_20.32.15.jpg
    2013-06-26_20.32.15.jpg
    1.014,7 KB · Sett: 1.871
Ole Mørkved skrev:
Herlig, ikke en dråpe på gulvet!

Kremt. Enda ikke noe på gulvet, men det er fordi jeg har satt bøtta oppi et trau. Satser på an roer seg snart. Sjøl om det bare er 36 timer siden gjæren ble pitchet.

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
 
Etter en deilig dag på sjøen så er det godt å komme hjem til litt smaksprøver
(mikkeller yeast serie 2.0)
 

Vedlegg

  • IMG_6192.JPG
    IMG_6192.JPG
    270,3 KB · Sett: 1.247
Bjorn skrev:
Etter en deilig dag på sjøen så er det godt å komme hjem til litt smaksprøver
(mikkeller yeast serie 2.0)

Hvor får du kjøpt dette? Har vært litt på leting etter denne og single hop serien til mikkeller. Kan ikke se det i sortimentet til vinmonopolet.
 
kintii skrev:
Bjorn skrev:
Etter en deilig dag på sjøen så er det godt å komme hjem til litt smaksprøver
(mikkeller yeast serie 2.0)

Hvor får du kjøpt dette? Har vært litt på leting etter denne og single hop serien til mikkeller. Kan ikke se det i sortimentet til vinmonopolet.

Fikk tak i det hos Mikkeller på Nørrebro. han jeg snakket med i kassa sa de var utsolgt, men han hadde noen ekstra hjemme så han skulle fikse det til jeg dro hjem. Så når jeg kom på lördag med bilen så hadde han satt av yeast serien til meg. helt fantastisk...

Sist jeg var nede så fikk jeg tak i singe hop serien også. Den har jeg ikke begynt på ennå, men skal begynne pent på den i helga. Blir litt voldsomt å helle opp i 20 glass om gangen
 
Fikk med meg dette hjem fra Berlin.
Veldig vrient å finne noe annet enn pils og hveteøl, så er godt fornøyd med fangsten. Mange av disse ølene har jeg aldri hørt om en gang, så gleder meg til å teste.
 

Vedlegg

  • 2013-07-28 16.28.57.jpg
    2013-07-28 16.28.57.jpg
    1,6 MB · Sett: 1.787
Har hatt den Satan når jeg var i Spania, men tror ikke det var gold - heller black.. Men var rimelig børsta når jeg konsumerte den, så kan ikke si noe om smak. Hadde bare et bilde av den på mobilen når jeg våkna, så regner med den var god  :attevar:
 
Cato skrev:
Har hatt den Satan når jeg var i Spania, men tror ikke det var gold - heller black.. Men var rimelig børsta når jeg konsumerte den, så kan ikke si noe om smak. Hadde bare et bilde av den på mobilen når jeg våkna, så regner med den var god  :attevar:

Hehehe..! Du trekker en god slutning!  :ilike:
Og når jeg tenker meg om, har jeg selv drukket den i Spania. Den smakte vel helt fint, mener jeg.
 
Jørn Hammerud skrev:
Fikk med meg dette hjem fra Berlin.
Veldig vrient å finne noe annet enn pils og hveteøl, så er godt fornøyd med fangsten. Mange av disse ølene har jeg aldri hørt om en gang, så gleder meg til å teste.

Firestone Walker - Double Jack, skal visstnok være helt i toppklassen når det gjelder DIPA.. SJALU!!
 
mikslen skrev:
Jørn Hammerud skrev:
Fikk med meg dette hjem fra Berlin.
Veldig vrient å finne noe annet enn pils og hveteøl, så er godt fornøyd med fangsten. Mange av disse ølene har jeg aldri hørt om en gang, så gleder meg til å teste.

Firestone Walker - Double Jack, skal visstnok være helt i toppklassen når det gjelder DIPA.. SJALU!!

Se så! Da har man noe å glede seg til. Beklager selvsagt å ha manet frem sjalusien i deg.  ;D
 
Jørn Hammerud skrev:
Fikk med meg dette hjem fra Berlin.
Veldig vrient å finne noe annet enn pils og hveteøl, så er godt fornøyd med fangsten. Mange av disse ølene har jeg aldri hørt om en gang, så gleder meg til å teste.

Hvordan var Fullers Honey Dew? Er svak for Fullers..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ingemarh skrev:
Jørn Hammerud skrev:
Fikk med meg dette hjem fra Berlin.
Veldig vrient å finne noe annet enn pils og hveteøl, så er godt fornøyd med fangsten. Mange av disse ølene har jeg aldri hørt om en gang, så gleder meg til å teste.

Hvordan var Fullers Honey Dew? Er svak for Fullers..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Du, jeg er nettopp kommet hjem, og tar en liten ølpause. Men skal prøve å huske å poste en liten kommentar når jeg drikker den.  :ilike:
 
Jørn Hammerud skrev:
Ingemarh skrev:
Jørn Hammerud skrev:
Fikk med meg dette hjem fra Berlin.
Veldig vrient å finne noe annet enn pils og hveteøl, så er godt fornøyd med fangsten. Mange av disse ølene har jeg aldri hørt om en gang, så gleder meg til å teste.

Hvordan var Fullers Honey Dew? Er svak for Fullers..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aha.. så ikke at det var et dagsferskt innlegg :)
Uansett, bra fangst!

Du, jeg er nettopp kommet hjem, og tar en liten ølpause. Men skal prøve å huske å poste en liten kommentar når jeg drikker den.  :ilike:
 
Tilbake
Topp