MortenSickel
Norbrygg-medlem
Husker en gang for mange år siden vi plukket traktkantareller etter at det hadde falt en cm eller noe med snø. Måtte gå etter sirklene i snøen...
Ja, de tåler en del. Jeg kan huske jeg har vært på sopptur i desember, faktisk.Husker en gang for mange år siden vi plukket traktkantareller etter at det hadde falt en cm eller noe med snø. Måtte gå etter sirklene i snøen...
Vi var ute søndag, men fant bare et par dårlige...Traktkantareller kunne vi ha plukka ubegrensa mengder av, men de begynner å bli litt prega. Kantarellene er helt klart på hell, men de vi tok med var fine. Vi kan sikkert holde på ei stund til, men nå har vi over 40 kilo sopp i fryser'n, så det holder vel ei stund. Må jo få brygga litt, også
.
Vi var oppe på høyde med Mylla, så vi var litt redde for at kulde skulle ha ødelagt, men det er stadig fint.
På spørsmålet om riktig sted vil svaret alltid være HadelandVi var ute søndag, men fant bare et par dårlige...
Konkluderte med at sesongen var over. Var nok feil sted.![]()

Ser ut som at de har 2021 på lager enda.Brewshop selger ut 22-humle på tilbud og det kommer neppe inn noe nytt.
Ja, stemmer det, det er 21-årgangen de selger ut. Noe nyere har de ikke og jeg tviler på at de tar inn noe mer.Ser ut som at de har 2021 på lager enda.
![]()
Sorachi Ace 100G Humle Pellets (10.2%) 2023
Sorachi Ace 100g humle pellets. Kjøp her, Brewshop.no. Best på ølbrygging i Norge.brewshop.no
Forståelig...Ja, stemmer det, det er 21-årgangen de selger ut. Noe nyere har de ikke og jeg tviler på at de tar inn noe mer.
Ser for meg heltestatus i Japan når jeg blir den siste i Europa som brygger øl med Sorachi.Forståelig...![]()
Kjedelig når butikker kaster inn årene - og kjedelig når man blir fristet av tilbudene og brått ryker på en ordre. Jaaja
Det ble tur likevel? Vi er i Arsvågen.
Møt bryggerikatten Citra:Vis vedlegget 70015
En katt etter øl...
Neppe, det er en bayer.Så veldig selektiv ut
Er det Citra den sniffer seg frem til?