Sånne superenkle løsninger er jo helt håpløse når man har bestemt seg for å bruke alt for mye penger på overkillbling!For min del er det en halvmeter kveil med tykk silikonslange som jeg har skjært hull i her og der. Den ligger oppå masken og er åpen i enden. Jeg slipper da rengjøringsproblem dersom det kommer litt korn med i den sirkulerende vørteren. Tar 2 sekunder å rengjøre.
Likte denne! Hvordan skaffet du deler?Har brukt denne designen avbildet nedenfor en stund og happy med det.
Har også laget etpar utgaver av morebeer sin ultimate spargearm samt et utkast til slik som han linker til overs, men syns de funker dårlig. Ser fint og flott ut med fin spray på videoene, men i virkeligheten så skyller en jo med fryktelig lite pådrag på pumpe og såvidt det sutler vann igjennom, og da vil disse bare legge vannet i senter kontra å spre utover maltsengen...
Vis vedlegget 25234 Vis vedlegget 25235
Likte denne! Hvordan skaffet du deler?
sånn har jeg å!!! Funker fly!!!For min del er det en halvmeter kveil med tykk silikonslange som jeg har skjært hull i her og der. Den ligger oppå masken og er åpen i enden. Jeg slipper da rengjøringsproblem dersom det kommer litt korn med i den sirkulerende vørteren. Tar 2 sekunder å rengjøre.
Den ser satans fin ut. Men tror den blir for mye for en likesinnede bidragsyter å lage/sveise.Vis vedlegget 25269
Har denne, prøvd på to brygg