Helsiken, wtf.. når jeg måler perlickgjennomføringen min og tilsvarende john guest hurtigkobling jeg bruker på den virker de å være ca 25mm/1'' men uansett hva jeg gjør, lister butikkene opp 5/8'' på disse tingene, som er ca. 16mm noe dette er for f()/)(& ikke! Holder jeg på å bli gal? Eller hva som skjer?
Eksempler er lik disse:
og sier disse da passer
Alt dette er jo fryd og gammen når det da gjelder 16mm, men ikke 25mm som jeg har.. så wth is going on????
finnes ikke john guest 25mm som jeg har lenger eller noe. Er månen blå? Trenger noe forklaring og kanskje en liten klem eller to også!
,)
Eksempler er lik disse:
Norges største og beste utvalg innen ølbrygging for hjemmebrygg og bryggerier
Brewshop har Norges største utvalg innen utstyr til ølbrygging - fra råvarer og bryggemaskiner til flasker og ølglass, for hjemmebryggere og mikrobryggerier.
www.bryggselv.no
og sier disse da passer
Brewshop har Norges største utvalg innen utstyr til ølbrygging - fra råvarer og bryggemaskiner til flasker og ølglass, for hjemmebryggere og mikrobryggerier.
www.bryggselv.no
www.bryggselv.no
Alt dette er jo fryd og gammen når det da gjelder 16mm, men ikke 25mm som jeg har.. så wth is going on????
finnes ikke john guest 25mm som jeg har lenger eller noe. Er månen blå? Trenger noe forklaring og kanskje en liten klem eller to også!
,)