• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Diverse rustfritt

Mye skinnende fint knask!
Hvor mye tar du for de Blichmann kranene?
Hvor mye er det for camlock han + hunn?
Og den gule nederst i bildet, er det en tri-clamp sak?
 
Mye skinnende fint knask!
Hvor mye tar du for de Blichmann kranene?
Hvor mye er det for camlock han + hunn?
Og den gule nederst i bildet, er det en tri-clamp sak?

190kr for bichmann kran, 80kr for han+hunn. Den hule nederst er bare en overgang fra 1" tri clamp til 1,5tri clamp, men jeg har lagt til noen flere bilder med noen 1,5 triclamp til3/4 NPT.
 
Den flenssaken nederst og nesten helt til høyre på siste bilde (140)... hva er det og hva slags gjenger er det? Har du flere? Pris?
 
Hvilke gjenger, BSP(T) eller NPT? Hvor mye for de 3 tri-clamp med plastlokk (mulig du har flere), albue hann/hun og T-stykke med rørgjenger? Alt må være 1/2 BSP...
 
Hvilke gjenger, BSP(T) eller NPT? Hvor mye for de 3 tri-clamp med plastlokk (mulig du har flere), albue hann/hun og T-stykke med rørgjenger? Alt må være 1/2 BSP...

Alt er NPT. 100kr pr stykk for 3/4 npt til Tri clamp.
 
Den flenssaken nederst og nesten helt til høyre på siste bilde (140)... hva er det og hva slags gjenger er det? Har du flere? Pris?

Jeg måtte rydde opp litt I bildene. Det var litt mange av samme. Er litt usikker på hva du mener, kan det være tri clamp, de med plat lokk på undersiden?
 
Jeg måtte rydde opp litt I bildene. Det var litt mange av samme. Er litt usikker på hva du mener, kan det være tri clamp, de med plat lokk på undersiden?
Utfordringen med å poste bilder av en million dingser! [emoji4]
Mente sånne:
20170324_221517.png
Er de flate på den andre siden?
 
hvor mye for alt?
Blir det dårlig tone og alt skal betalest før jeg ser om jeg gidder å vurdere å sende eller noe så bare drit i det
 
Jeg bydde på noen fat her og litt annet og endel som ikke var på forumet. ble møtt med att alt skal være betalt før det lastes i bilen.. er det gjengs her?
hvor mye for alt. kan hente
 
Tilbake
Topp