• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Diverse til salgs

Erlenmeyerkolber:

3000ml: 150kr pr stk, har 2 stk
5000ml: 250kr

IMG_2436.JPG

Digitalt refraktometer med ATC: Hanna Digital Refractometer (HI 96811)
Trenger bare en dråpe vørter for instant avlesning av Brix. 1300kr

IMG_2429.JPG

pH meter med ATC og temperaturprobe: http://www.morebeer.com/products/milwaukee-ph-meter-watc.html

Eske og bruksanvisning medfølger. 900kr

IMG_2431.JPG

Inline termometere som måler både Celsius og Fahrenheit. Består av termometer, t-stykke, hunn og hann hurtigkobling i rustfritt stål. Jeg har brukt disse på uttak og inntak til meskekjele, etter motstrømskjøler etc.

3 stk til salgs, 400 kr pr stk.

IMG_2411.JPGIMG_2412.JPG

Inline oksygeneringsstein til oksygenering av vørter fra kokekjelen over til gjæringsdunk. Skrus inn i 1/2" NPT t-stykke, kryss eller hva det skulle være: http://www.morebeer.com/products/12-mpt-oxygen-stone-2-micron.html
Har ikke vært i bruk. 300kr.

IMG_2414.JPG

UT200 temperaturkontroller til å holde stabile temperatur i eksempelvis gjæringsskap innenfor et visst intervall.

3 stk til salgs. 400kr pr stk.

IMG_2413.JPG

Hop back/trub filter til å booste hoppiness på vei fra kokekjelen til gjæringsdunken, eller til å filtrere trub. 19cm diameter, 22cm høy med 1/2" hunngjenger for montering av feks hurtigkoblinger. http://www.morebeer.com/products/hop-12-female-threads.html

600kr.

IMG_2416.JPGIMG_2418.JPG

En haug med deler i rustfritt, hurtigkoblinger, nipples. barb fittings, diptube filter til fat, albuer, muffer, compression fittings, thermowells, kraner etc.

IMG_2428.JPG

Halv pris.
 
Hvis det står CMB på gass-koblingene tar jeg gjerne begge.

Og de skivene nederst i midten på bildet, vet du dimen? Er det type TEB-dim på de? At de går utenpå en o-ring?
 
Jeg tar gjerne 2 inline termometere, har du hurtigkoblinger som passer tar jeg gjerne med de også. Jeg bor rett oppi gata så jeg kan komme å hente når som helst utenfor normal arbeidstid.
 
Sist redigert:
Hvis det står CMB på gass-koblingene tar jeg gjerne begge.

Og de skivene nederst i midten på bildet, vet du dimen? Er det type TEB-dim på de? At de går utenpå en o-ring?
Det står CMB på dem ja.

Dimensjon på skivene er 22,5mm indre diameter, 31,5mm ytre diameter. Har 7 stk.
 
Bare for å presisere: Jeg byr deg 800,- samlet for 2 stk. inline termometere, har du hurtigkoblinger som passer tar jeg gjerne med de også.
 
Det står CMB på dem ja.

Dimensjon på skivene er 22,5mm indre diameter, 31,5mm ytre diameter. Har 7 stk.

Hvis de fortsatt er tette og ingen fuset før meg så vil jeg gjerne claime de. Hvis du bekrefter på PM så snakker vi :)

Koblingene altså, må måle mpå skivene.
 
Tar gjerne Hop Back, pHmeter og oksygensteinen.
Edit: Tar også gjerne Tønneniplene, 6 slangenippel til 1/2" hun, 90graders bendene og kuleventilene, sett at alt er 1/2" npt. Byr 2000 totalt
 
Sist redigert:
jeg trenger noen rørdeler:
slangenipler med 1/2" NPT som gir full port
1/2" T-ledd
3/4" 90grader bøy
har du det?

jeg kan også ha bruk for en hurtigkobling, da for å kunne bytte ut overrislingsmanifold med perforert slange for herms. må bare sjekke om det er 3/4" eller 1/2"...
 
Tilbake
Topp