Jo tynnere vegg jo bedre varme/kuldegjennomgang. Tipper en 0.5mm 3/8" er mer effektiv enn 1mm 1/2".
Men vet ikke om det også lages i 1/2". Har mye annet som må gjøres før "nybryggeriet" er klart.
Det tror jeg har ytterst liten betydning. Det som betyr noe er om coilen er lang nok til å varme opp vannet til samme temp som på utsiden av coilen i det det går ut av coilen. Det avhenger vesentlig mer av hastigheten vannet går i gjennom coilen og hvor lang coilen er enn selve veggtykkelsen.
Du må ikke spørre sånn hva er det jeg ikke har? Lager en ny tråd....jeg har noe mer enn hva jeg har lagt ut i her. Men når det gjelder det som er i denne tråden så er det pumpe og seglass som er solgt.
Du må ikke spørre sånn hva er det jeg ikke har? Må du spørre. Lager en ny tråd. Har noen flere bilder. Men når det gjelder det som er i denne tråden så er det pumpe og seglass som er solgt.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.