• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Diverse

Jo tynnere vegg jo bedre varme/kuldegjennomgang. Tipper en 0.5mm 3/8" er mer effektiv enn 1mm 1/2".
Men vet ikke om det også lages i 1/2". Har mye annet som må gjøres før "nybryggeriet" er klart.
 
Det tror jeg har ytterst liten betydning. Det som betyr noe er om coilen er lang nok til å varme opp vannet til samme temp som på utsiden av coilen i det det går ut av coilen. Det avhenger vesentlig mer av hastigheten vannet går i gjennom coilen og hvor lang coilen er enn selve veggtykkelsen.
 
Du må ikke spørre sånn:) hva er det jeg ikke har? Lager en ny tråd....jeg har noe mer enn hva jeg har lagt ut i her. Men når det gjelder det som er i denne tråden så er det pumpe og seglass som er solgt.
 
Du må ikke spørre sånn:) hva er det jeg ikke har? Må du spørre. Lager en ny tråd. Har noen flere bilder. Men når det gjelder det som er i denne tråden så er det pumpe og seglass som er solgt.
hehe, ja har fått inntrykk av at du har det meste.
 
Jeg kommer hjem i morgen. Så da skal jeg se gjennom hva jeg har, jeg har nok ikke 1/2 kompresjonsfitting, men resten du trenger har jeg.
 
Tilbake
Topp