Hehe ikke rart vi sliter med 12mm fra biltema
Fikk en grei kveil med ei vinflaske etterhvert, så nå blir det snart herms-sløyfe :yes:
Fikk en grei kveil med ei vinflaske etterhvert, så nå blir det snart herms-sløyfe :yes:
Bilder har jeg på pc et stedthomashagen skrev:Hmm ... jeg lurer fortsatt litt på hvordan du har gjort med de vannkokerelementene i kjøleboksen jeg. Har du skjært nesten helt igjennom for å få festa elementet sammen med kontaktene?
Kan du legge ut et bilde av hvordan du har gjort det?
Jeg sitter nå med igloo og elementer fra co. Er litt redd for å ødelegge igloo-en ... ???
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Min er godt som identisk med vekta du finner på jula til en hyggelig pris. Tror den heter pakkvekt eller lignende der.Larzan skrev:Hva slags vekt bruker du? Jeg er ute etter en vekt som kan leses av digitalt, men har bare funnet svindyre industrivekter.
Du har ikke kunnet hive ut noen bilder av hvordan det faktisk ser ut?magne1972 skrev:Bilder har jeg på pc et sted
Jeg kan prøve å forklare....
Jeg har skjært bort det ytterste plastlaget og isolasjonen innenfor, slik at kun den innerste veggen er igjen. I den målte jeg ut hvor hull til festene på elementene fra vannkokerene kom, og borret de. Tredde på pakningen fra vannkokeren og skrudde dem fast i veggen. Koblingsboksene utenpå er skrudd på disse festene etterpå, og silikonert tette.
Vannkokerene fra CO har en litt annen festemåte, jeg har brukt en slik i kokekjelen, og der måtte jeg borre med hullsag et 32mm hull, som pakningen passet inn i.
Demonter vannkokeren, så ser du der hvordan elementet er festet, og gjør det samme på kjøleboksen
GeirH skrev:MortenBo skrev:Du har vel ikke tilfeldigvis linker til pumpene?
Den jeg bestilte minner mye om den største av dem, men jeg har ikke testet den ennå, så ingen anelse om hvor godt den funker. Den er oppgitt til 6,5 liter per minutt, og jeg har tenkt å bruke den til å pumpe varmtvann fra kokekjele og opp i mesketank og hlt (så snart jeg får silikonslangen jeg bestilte på ebay )...
Kun som middlertidig stativEspenL skrev:Spennende. Bruker du gass til oppvarming, eller er det kun som stativ?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4
Nei, skal lakkesBjarte H skrev:Nice! Er standen i rustfritt?