Dyppvarmer - bøye

Det er ikke å anbefale å forandre på noe som har et så stort strømforbruk. Men hvis du kan finne ut hvor ledningen slutter og varmeelementet starter kan du nok greit bøye den delen som kun har ledning.

Men på egen risiko, jeg ville ikke tatt sjansen.
 
Skal du forsøke å bøye delen med ledning så må du i alle fall bøye med grei radius. Knekk kan potensielt gi støt ved håndtering om ikke sikringen går først. For å finne ut av hvor varmeelementet begynner kan du senke ned i vann, skru på, og se hvor på stanga boblene begynner.

Men likevel så er det litt som Amarillo sier helt nederst i sitt innlegg.
 
Nå har jeg fått 1 svar på FB og 2 svar her. De har det til felles at ingen har prøvd, men alle advarer mot å forsøke det.
Jeg forsøker ikke denne bøyen før det kommer et positivt svar.
Jeg takker for kommentarene.
 
Nå har jeg fått 1 svar på FB og 2 svar her. De har det til felles at ingen har prøvd, men alle advarer mot å forsøke det.
Jeg forsøker ikke denne bøyen før det kommer et positivt svar.
Jeg takker for kommentarene.
Nå var det veldig fristende å si at du skal gå for det, og at det kommer til å gå helt fint, og at jeg har gjort det mange ganger, men... litt snill skal man vel være? :D
 
Saken er vel, (for min del iallfall) at det mest sannsynlig vil gå greit hvis du gjør det "riktig", men ingen på nettet vil vel si kjør på, uten noe forbehold for å beskytte ræva si.

For å være morsom så har vitenskapen og teknologifremdrift alltid vært avhengig av pioneerer :D
 
Saken er vel, (for min del iallfall) at det mest sannsynlig vil gå greit hvis du gjør det "riktig", men ingen på nettet vil vel si kjør på, uten noe forbehold for å beskytte ræva si.

For å være morsom så har vitenskapen og teknologifremdrift alltid vært avhengig av pioneerer :D
Forbeholdet er vel en rimelig anonym profil på nettet og ikke noe egentlig ansvar? :p
 
Tilbake
Topp