• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Eikefat

Da er eikefatene ankommet Gulating Triaden på Lørenskog, og for de som bor i Oslo som har bestilt/betalt, kan da hente ut fatene sine dær! Samtidig kan man plukke med seg masse godsaker ra Gulating[emoji4]
Tror fatene som skal til Trondheim ankommer mandag eller tirsdag, men kommer tilbake med info om dette.
Alle som henter fat, må vise ID og evt. bekreftelse på at de kan hente med seg andres fat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da er eikefatene ankommet Gulating Triaden på Lørenskog, og for de som bor i Oslo som har bestilt/betalt, kan da hente ut fatene sine dær! Samtidig kan man plukke med seg masse godsaker ra Gulating[emoji4]
Tror fatene som skal til Trondheim ankommer mandag eller tirsdag, men kommer tilbake med info om dette.
Alle som henter fat, må vise ID og evt. bekreftelse på at de kan hente med seg andres fat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Var å hentet mitt i går, dritlekkert! Blir nok brygging av to batcher English Barleywine til uka!

Edit: Tusen takk for innsatsen @Lystad!
 
Da er fatene ankommet Trondheim[emoji1319]
Kan hentes i Kvenildmyra 4,7093 Tiller mellom kl 0900-1500
...eller etteravtale på kveldstid i Ringvålhaugen 4, 7089 Heimdal
Mitt tlfnr er 92492415


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da er fatene ankommet Trondheim[emoji1319]
Kan hentes i Kvenildmyra 4,7093 Tiller mellom kl 0900-1500
...eller etteravtale på kveldstid i Ringvålhaugen 4, 7089 Heimdal
Mitt tlfnr er 92492415


Sent from my iPhone using Tapatalk
Flott. Kan hente i morgen. Har forhåndsbetalt ett av fatene. Skal jeg ta med kontanter (1200) for det andre?

Hilsen Karl Jørgen
 
Flott. Kan hente i morgen. Har forhåndsbetalt ett av fatene. Skal jeg ta med kontanter (1200) for det andre?

Hilsen Karl Jørgen

Bare å komme[emoji4]
Vi kan godt ta det på Vipps/MobilePay hvis det er mulig[emoji1303]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Noen som ikke har hentet fatet sitt på Lørenskog (jeg har tydeligvis ikke fulgt med i timen/tråden) og som holder til vest for Oslo? Dvs som kan ta med et ekstra i bilen :)
 
Tilbake
Topp