Endelig litt ordning...

... nå er det bare å vente på at EPA´n og IPA´n blir ferdige :)
 

Vedlegg

  • Bar-01.jpg
    70,2 KB · Sett: 1.122
  • Bar-02.jpg
    88,1 KB · Sett: 1.012
  • Bar-03.jpg
    84,7 KB · Sett: 1.003
  • Bar-04.jpg
    122 KB · Sett: 995
  • Bar-05.jpg
    108,1 KB · Sett: 985
  • Bar-06.jpg
    75 KB · Sett: 1.470
Veldig bra, ja, bortsett fra Ringnes'n da.
Men tror jeg ville ha omrokkert på de øverste hyllene litt, ser ut som du har noen halvliters ølflasker liggende i nederste hylle?, snu litt på de hyllene, så du får satt de stående istedet, ellers blir de mye gjærgugge på deg.
 
Det er hveteøl så litt gugge tar vi gjerne med :) Får vel se å drikke opp den Ringnesen ila. kvelden, så får vi heller glede oss til å få noe skikkelig øl i kranene :) Og yepp, det er Ardbeg, i alle seks flaskene på toppen :)
 
Ardbeg er stas! Det er : Verry Young, Still Young, Almost There, Renesance, Blasda og Lord of the Isles.
 
Misunnelig på Lord of the Isles  ;)

Har bare en nesten tom Uigeadail, og en uåpnet Airigh Nam Beist som jeg gleder meg til å smake   :namnam:

Flott oppsett ellers, forresten (bortsett fra ringnesen, selvfølgelig  ;))!
 
Bare? Uigeadailen er ikke å forrakte den heller, og du kan virkelig glede deg til Beistet, kanskje min favoritt blandt Ardbegfamilien :)
 
Rennaissancen synes jeg var veldig så bra! I gitte tilfeller, f.eks. en varm sommerdag, er den bedre enn 10'eren. Det sier ikke så lite for sjøl meiner jeg 10'eren er den beste standardutgaven de ulike destilleriene tilbyr.
Var også så heldig å få nyte flere gratis drinker av Corrywreckan da jeg var på Feis Ile i 2009. Dét var en nydelig singlemalt det! Tung og sødmefylt, likevel frisk som bare en Ardbeg kan være. Har ei flaske på lager  ;)
Har dessverre ikke fått nydt hverken Airigh Nam Beist eller Lord of the Isles  :graate:
 
Jeg synes det er morro at folk deler med andre og legger ut bilde av slike ting som dette...  Takk, takk :skitbra:
 
STILIG!
lagt ned en del jobb der ser jeg. fungerer det bra med isolering til tappetårnet på det oppsettet?
jeg spør av ren nysgjerrighet siden jeg skal bygge om boden i sommer:)
 
magne1972 skrev:
fungerer det bra med isolering til tappetårnet på det oppsettet?
jeg spør av ren nysgjerrighet siden jeg skal bygge om boden i sommer:)

Planen er at kald luft fra kjøleskapet skal gå litt opp i røret. Det virker som kaldlufta ikke går opp i den grad jeg hadde håpet, men islolasjonen holder i allefall på den lille avjølte lufta som er i røret.
 
Martin J skrev:
magne1972 skrev:
fungerer det bra med isolering til tappetårnet på det oppsettet?
jeg spør av ren nysgjerrighet siden jeg skal bygge om boden i sommer:)

Planen er at kald luft fra kjøleskapet skal gå litt opp i røret. Det virker som kaldlufta ikke går opp i den grad jeg hadde håpet, men islolasjonen holder i allefall på den lille avjølte lufta som er i røret.

Har sett noen ølskap der de har montert en liten 12v vifte eller tilsvarende som blåser opp i røret, kanskje noe slikt er mulig?
 
Det er nok en god idé! Har et gammelt PC-kabinett liggende, kjølevifta derifra er nok perfekt til formålet.
 
Har montert kjølevifta nå og må si jeg er fornøyd med 8 grader i tårnet og sikkert mindre i røret (med 25 grader i romet). Takker for tips, absolut å anbefale i dette og tilsvarende oppsett.
 
Tilbake
Topp