Mulig det er en bug i forumet, eller det er gjort med vilje av en eller annen grunn. Kontakt en administrator og gi beskjed om dette på PM hvis ingen av de kommer med ei forklaring her i posten. Mener de kan endre poster uansett hvem som har skrevet de, så de kan nok redigere den for deg.
Ah, nei, ikke noe stress altså. Grunnen til at jeg spurte var ikke at jeg ville endre akkurat den posten, men en annen post som jeg hadde tenkt å poste. Slik at erfaringer som ble postet kunne klippes ut og limes inn i den første posten i tråden. Jeg ser jeg har mulighet til å redigere den posten også, så da er jo alt slik det skal være. Takker igjen
Med fare for å fremstå som en eplekjekk nykomling her inne; Hadde det ikke vært greiere om man kunne endret postene i all fremtid? Så langt har jeg startet to tråder, en om hvilke humleplanter som egner seg i Norge og en om felleshandling av erlenmeyerkolber, i begge to har jeg hatt et ønske om å bare oppdatere førsteposten fremfor å skulle fylle på med poster i enden av tråden. Spesielt gjelder dette den første tråden der det hadde vært ønskelig å oppdatere med erfaringer fortløpende, jeg ser jo ingen grunn til å skulle forstyrre en moderator for å få ordnet slik.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.