extract efficiency?

Planlegger neste brygg og leser i Brew Your Own’s 250 kloneoppskriftshefte. På siden med redaksjonelle opplysninger oppgir de standardverdier for oppskriftene. Blant annet ”extract efficiency” på 65%.

Er ”extract efficiency” det samme som utbytte? Eller er det noe annet? Reagerer fordi jeg synes prosenten var lovlig lav.

Meiner du har rett. Men du kan jo sjekke ved å legge inn ingrediensane i eit bryggeprogram.

Hei,

har nettopp satt eit kveiteøl på ekstrakt. Putta dette inn i beercalc og fekk at OG=1052 og effiency = 75%. Før gjæring så var imidlertid OG= 1057... og trur at det kjem av at i ekstrakt så vil effiency vera opp omt 100% og dermed høgare og, noko eg finn logisk.

Tenkte først at det kunne ha med steeping av spesialmalt å gjere, men det stemmer nok ikkje sidan ein stort sett berre får farge, fylde og smak frå denne. Ulike oppsett og ulik praksis i høve skylling etc gir ulikt utbytte, så det er vanskeleg å gi ei god anbefaling når det gjeld utbytte. Det blir derfor viktig å kjenne kva utbytte du sjølv får, og justere oppskrifta ut frå dette. Difor må ein vite utbytte for ulike oppskrifter.
Ved steeping og ekstrakt har eg hatt utbytte på ca 30 %. Dette sjølv om ekstrakten skal gi 100 %.
Men det var kanskje ikkje dette svaret du var på jakt etter

Tilbake
Topp