Fellesbestilling av Corneliusfat høsten 2010

Martin E skrev:
Fristen er i morgen. Jeg tar kontakt med Vin og Bar etter det, og dersom det skulle være manko på fat, vil de som bestilte sist bli nedprioritert dersom Vin og Bar ikke skulle ha nok eller kunne skaffe flere. I såfall vil evnt. innbetalte penger bli tilbakebetalt til kontoen det kom fra. Foreløpig har jeg inntrykk fra Vin og Bar at det skal holde, men jeg har ikke full oversikt over hvor mange ekstra fat de har bestilt.
Flotters!
 
Er det noen som bor på strekningen Lillestrøm-Svelvik som ønsker at jeg skal ta med fat for de? Jeg skal uansett kjøre for å hente fatene mine, og kan godt ta med dersom noen har transportproblemer, evnt. ikke gidder hente de selv. ;)
 
Har du hørt noe fra Vin & Bar om hvor mange fat de får inn? Er bare litt nervøs for hvorvidt jeg kom med i betraktningen her. ;)
 
Jeg har ikke fått noe svar fra Vin og Bar, men har tidligere signalisert at det blir nærmere 80, så jeg tipper det vil holde.
 
Nei,  dessverre. Mats fra Vin og Bar er på ferie. Jeg maser med jevne mellomrom. Har ikke betalt over pengene enda, for jeg har ikke fått noe kontonummer.

Regner med gjennombrudd i saken om ikke så lenge.
 
Kjetil: Fristen er gått ut, men dersom det skulle passe seg sånn, kan jeg jo høre med V&B om det er mulig å få med to ekstra... Gir beskjed, i såfall.
 
Hei alle interesserte! Jeg har nå overført pengene til Vin og Bar, som kan melde at fatene sannsynligvis er klare til henting om 2-3 uker. Ytterligere beskjed følger.

Dere som var sent ute kunne dessverre ikke bli tatt med i denne omgang.
 
jeg må si jeg syns vinogbar tar seg unødvendig god tid på en så stor ordre... det er ganske mange menneskekropper som verker etter disse fatene nå... Greit at alle har rett på ferie, men det er vel ikke et enkeltmannsforetak?

eller er jeg bare sær?
 
Tilbake
Topp