Fellesbestilling av Corneliusfat høsten 2010

He He. Ølet står og bobler på gjæringsdunk, og vin & Bar drar på ferie  >:D Er det slik å forstå?

Mest sansynlig er man en smule sær når man velger å produsere ditt eget øl  :biersmile:
 
Det er vel bare han ene som har tatt ferie.. pga dette var eneste sjangse før åpning av ny butikk!
Må si at jeg synes det meget bra av vin&bar å fungere som mellomledd på slike bestillinger.. de tjener jo ikke noe penger på dette, det er kun som en tjeneste som oss i Norbrygg.

Jeg var med på forrige runde med bestillig, og må si dette fungerte meget bra! da tapte de til og med penger på oss pga de beregnet feil fraktkostnad eller no..

Alternativet er jo å bestille fatene for seg selv til fullpris, men jeg er ikke sikker på om man får fatene noe fortere for det..

Så tommelen opp til vin&bar som er en god leverandør til oss hjemmebryggere, som man til og med får 10% rabatt hos og som åpner ny butikk mer sentralt for oss som bor på denne kanten  :skitbra:

Og som til og med svarer på hendvendelser samme dag som du spør  :skitbra:
 
Trgncrlsn skrev:
du har sikkert rett, ble bare litt skuffet da jeg kom hjem fra havet, og ikke det var noen fat på trappa...

På trappa hadde jo nesten vært magisk. :p

Jeg skulle også ønske at de kom snart - selv om jeg ikke har noe tappeanlegg enda og det derfor egentlig ikke er så mye vits i. :D
 
Dette er som jeg forstår italienske fat. Har handlet en del med med italienske bedrifter og noen er utrolig treeeege. Tror Vin&Bar gjør hva de kan for for at vi skal få fatene så for som mulig og at det tar tid ligger utenfor dems kontroll. Man må også veie sin kritikk for hvis V&B gjør dette uten fortjeneste, gjør så godt det er mulig og i tillegg får negativ kritikk er det ikke sikkert de sier ja neste gang. :neinei:
 
Trgncrlsn skrev:
jeg skal gå inn i meg selv litt...
;-)
Tror ikke du trenger å gå så mye i deg selv.. du vil jo bare ha godt hjemmebrygg på fat fortest mulig. og det skal du jo selvfølgelig ha masse ros for  ;)

Mener at denne italienske fabrikken produserer på bestilling. Dvs de starter å produsere etter at de har fått inn bestilling. Det gjorde de i hvert fall første gangen jeg bestillte derfra, og det tok derfor litt tid. ikke lang tid, men en uke eller to..
Fatene er ellers meget bra  :skitbra:
 
Mener at denne italienske fabrikken produserer på bestilling. Dvs de starter å produsere etter at de har fått inn bestilling. Det gjorde de i hvert fall første gangen jeg bestillte derfra, og det tok derfor litt tid. ikke lang tid, men en uke eller to..
Fatene er ellers meget bra  :skitbra:

har du bestilt derfra? hvilken fabrikk er det?
kan privatpersoner bestille?
 
har du bestilt derfra? hvilken fabrikk er det?
kan privatpersoner bestille?
[/quote]
Jeg bestillte gjennom en på dette forumet (magnumhansen) forrige sommer. Han hadde da bestillt de fra fabrikken i italia, så du får nesten høre med han. Mener og tro at han kanskje har et eget firma som han bestillte de gjennom..

jeg var også med på forrige bestilling gjennom v&b, og det er akkurat de samme fatene fra samme fabrikk..
 
Veeldig interessant!  Jeg har tilgang på opptil flere organisasjonsnumre, så om det er alt som kreves så vil jeg mer enn gjerne bestille fat selv. Hei Magnumhansen - fortell fortell!
 
Hei folkens!

Da har jeg fått beskjed fra Vin og Bar om at fatene sendes fra Italia as we speak. De er nok i Norge om ca en uke. De av oss som ønsker å hente fatene i Oslo fremfor i Lillestrøm (butikken åpner 29.10 eller 1.11) kan sende meg en e-post på samme adresse som før og gi beskjed om dette. Send e-post, ikke bare skriv det her på forumet. Fristen for å gi beskjed om dette er 26.10.

Hurra!
 
Brilliant, jeg henter gjerne mine fat hos butikken i Oslo (har sendt mail).

Vil også gjerne si tusen takk til Martin E for å ha satt igang denne fellesbestillingen.
 
.....og om det skulle være flere bestillere enn meg, som ikke er klar over det: fatene er ankommet V&B! :)

Var innom butikken i annet ærend like før stengetid og der var det fat, ja!  Så gjenstår det bare å få dem i huset uten at Dragen/TOWMBO oppdager det... ;-D)))

MM
 
Fatene har kommet, hvertfall til Lillestrøm. Jeg har sendt beskjed til vin og bar om hvem som ville ha fatene sine hvor. :)
 
Tilbake
Topp