Er interessert i to sekker pale ale malt hvis det er ledig plass fortsatt? Meldte min interesse på Facebooksiden i formiddag, men ingen respons der enda.
Hei,
Det meste blir levert innenfor ca 14 dager etter bestilling. Båten av avgang 2 ganger i uken og så kommer tiden den trenger opp pluss evt utkjøring.
Som sagt har det vært uforpliktende påmelding. Ber om at dere bekrefter bestillingen ved å gi meg tilbakemelding om hvilken malt dere skal ha (de som ikke alt har gjort det).
Når det er gjort sender jeg dere mitt kto nr!
Toppers!
Ps: jeg er stadig ikke på fb!
Edit: hvis noen ønsker å redusere er det noen som vil ha mer!
Det er fortsatt flere som ikke har betalt inn. Bestillinga av malten må utsettes til neste uke.
På mandag omfordeler jeg ubetalt malt til andre som måtte være interessert. :roedme:
Hei!
Malten er nå bestillt. Jeg vil legge ut info om forventet leveringstidspunkt når jeg vet mer.
Faktura kan sendes til de som ønsker det (per e-post).
Svein Erik
Pallen ble sendt i forrige uke, og leverandør sier at vi kan vente den "nå en av dagene"
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.