Fellesbestilling malt!

Er interessert i to sekker pale ale malt hvis det er ledig plass fortsatt? Meldte min interesse på Facebooksiden i formiddag, men ingen respons der enda.
 
Hei,
Det meste blir levert innenfor ca 14 dager etter bestilling. Båten av avgang 2 ganger i uken og så kommer tiden den trenger opp pluss evt utkjøring.

Hilsen Per Inge
Olbrygging.no
 
Ok, da har vi oppnådd full palle!

Som sagt har det vært uforpliktende påmelding. Ber om at dere bekrefter bestillingen ved å gi meg tilbakemelding om hvilken malt dere skal ha (de som ikke alt har gjort det).
Når det er gjort sender jeg dere mitt kto nr!
Toppers!

Ps: jeg er stadig ikke på fb!

Edit: hvis noen ønsker å redusere er det noen som vil ha mer!
 
Jeg står fortsatt med en sekk pale malt og en sekk munchener.
Kontonr kan sendes til min Mail : remix1976@hotmail.com
Mvh
Remi Strand
 
Hei!
Har sendt dere melding her på forumet med mitt kto nr.
Skal høre med leverandør om vi trenger å forhåndsbetale.
Mvh Svein Erik

Edit: Gir nærmere info når jeg vet mer om forventet leveringstidspunkt!
 
Hei!
Har fått faktura.

Det er en liten prisjustering som betyr at prisen inklusive alt er kr 265,- for pale/pilsmalt og 268,- for münchener!

Dere får bare ekspedere inn beløpene til meg så får vi bestillt så snart som mulig!
SE  :)
 
Det er fortsatt flere som ikke har betalt inn. Bestillinga av malten må utsettes til neste uke.
På mandag omfordeler jeg ubetalt malt til andre som måtte være interessert.  :roedme:
 
Hei!
Malten er nå bestillt. Jeg vil legge ut info om forventet leveringstidspunkt når jeg vet mer.
Faktura kan sendes til de som ønsker det (per e-post).
Svein Erik

Pallen ble sendt i forrige uke, og leverandør sier at vi kan vente den "nå en av dagene"
 
Hvor er det du får pallen levert?
Tror du den kommer i løpet av onsdag? Jeg reiser på jobb på torsdag, hadde vært greit å få malten i hus før det..

Erlend H.
 
Hei!
Jeg vet rett og slett ikke mer enn det jeg har informert om.
Jeg har planlagt å mellomlagre i garasjen hjemme, øverst i Torvgata (Moseveien 2).
 
Fikk nettopp telefon om at 500 kilo malt er ankommet. Det kan ikke være alt siden totalen skulle være 825.
Får den muligens i løpet av ettermiddagen!

Tenkte jeg skulle se om alle typene er kommet før jeg varsler henting!
 
Wow, det var kjapt, når bestilte du egentlig? Jeg har ikke sjangs å hente før onsdag da vi enda leiter etter to elgokser:)
 
Tilbake
Topp