Fellesbestilling malt!

Jeg bestillte forrige mandag. Det de sa da var at bestillingen ikke ble ekspedert før fakturaen var betalt. Men de hadde tatt sjansen og gjort det likevel!  :) Det er ikke noe stress med avhenting for min del!


Edit: Tollpost er lik seg selv og klarte ikke å frakte ut i dag. Jeg er på reise i morgen og kan ikke ta i mot malten. Har derfor avtalt utkjøring på onsdag. Da kan det hentes for de som vil.
 

Vedlegg

  • Kart hjem.JPG
    Kart hjem.JPG
    41,9 KB · Sett: 293
Malten er i hus og kan hentes fra kl 16.00!
Jeg må muligens på et foreldremøte kl 17.30-18.30, så styr unna akkurat da!
 

Vedlegg

  • malten.jpg
    malten.jpg
    626,7 KB · Sett: 252
Hei. Jeg  sliter med å få hentet før tidligst søndag ettermiddag/kveld.... Håper det lar seg gjøre. Kan evt prøve å få noen til å hente det for meg...
Mvh Remi Strand
 
remix skrev:
Hei. Jeg  sliter med å få hentet før tidligst søndag ettermiddag/kveld.... Håper det lar seg gjøre. Kan evt prøve å få noen til å hente det for meg...
Mvh Remi Strand

Det er helt ok!
 
svein erik jeg var hos deg på en bryggedag i vinter tror jeg det var jeg har vurdert å lage noe av det samme som du har har fått tak i 2 beredere men vet ikke helt hvordan jeg skjærer dette opp er det vanskelig

så lurer jeg på pumpe hvilken burde jeg bruke som ikke koster shorta. eller må jeg ha dette.

ene berederen tenkte je gå bruke som meskekjele hvilken isolasjon brukte du rundt kjelen

thomas steen
 
Hei Thomas!
Det er veldig enkelt. Med en litt stor vinkelsliper går det som en lek å kappe berederne. Spesielt hvis du bruker skive for rutstfritt stål. Har du ikke selv kan du få låne min.

Hvis du har mulighet til å feste varmvannstanken litt oppe på veggen, trenger du ikke pumpe.
Isolasjon er selvklebende matter du kjøper på Biltema. Ca 1,5 cm tykke. Så kan du evt bruke litt aluminiumstape i tillegg. Det får du også kjøpt på Biltema.
 
takk for svar:) ja viss jeg kan låne din så hadde det vært supert kan jeg kontakte deg om 3 ukers tid er borte nå.
berederen kan jeg sette ganske høyt opp så det burde ikke være noe problem.
 
Trenger noen sekker snart jeg også.. antall er litt usikkert. Men 4-6..

Sent fra min GT-N7100 via Tapatalk
 
Trenger og 4-5 sekker om noen spenner i gang et innkjøp, var forresten noe snakk om petit lager i bodø, noen som har hørt noe om det?
 
Jeg er lett med på 3-4 sekker.. Er det togfrakt som blir brukt? Evt er det kanskje verdt å sjekke opp? Mener jeg leste på en tråd her eller på FB at det ikke foreligger konkrete planer for verken lager eller tur nordover for Petit..
 
Tilbake
Topp