Filtrering

Du vil alltid få botnfall ved flaskekarbonering. Å filtrere i det heiletatt ved flaskekarbonering er nesten bortkasta vil eg påstå. Om du kjøler ned ølet så lågt som mogeleg får tapping vil/skal ølet vere temmeleg klart.

Det er berre ein ting som gjeld slik eg ser det: fat. Då finn du kansje fort ut at det ikkje er vits å filtrere i det heile. Skal du ha øl på flaske tappar du fra fat med ein god flaskefyllar, ferdig lagra og karbonert øl.
Og så vil vonde minner fra vasking og fylling av hundrevis av flasker vere drukna av gleden ved å tappe seg ein skummande "halliter".

Ein annan mogelegheit er sjølvsagt å ha ein stor lagringstank som du tappar ølet på etter gjæring, gjerne gjennom eit filter om du vil. Tvangskarbonere i bulk på tanken, og så tappe på flasker. Slik gjer bl.a. Brew Dog det.
Kan bruke ein gammal varmtvannstank til det.
 
protto skrev:
Du vil alltid få botnfall ved flaskekarbonering. Å filtrere i det heiletatt ved flaskekarbonering er nesten bortkasta vil eg påstå. Om du kjøler ned ølet så lågt som mogeleg får tapping vil/skal ølet vere temmeleg klart.

Det er berre ein ting som gjeld slik eg ser det: fat. Då finn du kanskje fort ut at det ikkje er vits å filtrere i det heile. Skal du ha øl på flaske tappar du fra fat med ein god flaskefyllar, ferdig lagra og karbonert øl.
Og så vil vonde minner fra vasking og fylling av hundrevis av flasker vere drukna av gleden ved å tappe seg ein skummande "halliter".

Ein annan mogelegheit er sjølvsagt å ha ein stor lagringstank som du tappar ølet på etter gjæring, gjerne gjennom eit filter om du vil. Tvangskarbonere i bulk på tanken, og så tappe på flasker. Slik gjer bl.a. Brew Dog det.
Kan bruke ein gammal varmtvannstank til det.

Jepp, det var den opprinnelige planen.... Står flere 120 liters tanker i kjelleren klar for litt sveising av ansatser og andre modifikasjoner. Problemet blir bare hvor jeg skal gjøre av all veden til vinteren  :jaha: ;D
Da blir nok prosessen Gjæringstank - filtrering til sekundær med tvangskarbonering-tapning på flaske!
 
Tilbake
Topp