Filtreringssett: lukter plast

Hei,
Har kjøpt et slikt filtreringssett som kommer ferdig med ventiler til å koble på Corneliusfat. Det lukter mildest talt sterkt plast av filterhus, og sterk ubeskrivelig/litt kjemisk lukt fra filter som kom i egen plastembalasje. Filter er av typen som ser ut som et hyssingnøste.

Har lagt til bløt i ballongrens over natten, men ikke helt bra. Har noen erfaringer å dele på dette området?
Har liksom ikke lyst til å kjøre plastsmak inn i et fat med nyyydelig IPA.
 
Sant nok, men da vi har et nanobryggeri på puben, velger potensielle gjester klart industriøl framfor uklart håndverk :'(
 
k post: 276521 skrev:
Strengt tatt så er vel dei gjestane som velger klart industriøl ikkje potensielle men heller reelle ... dei potensielle er vel neppe til stades som gjestar.
Spiller ingen rolle hvilket feil valg av vokabular jeg må ha tatt - jeg ba jo om efaringer/hjelp til noe helt annet enn manglende språkferdigheter :)
 
Akkurat når det gjeld filterhuset ville eg kan skylt det med vatn. Kanskje filteret også? Og så ein omgang med star san for å desinfisera det.

No har eg litt forskjellig erfaring med starsan - det er jo ei syre og den reagerar med enkelte ting - f.eks. luktar det godt av svovel når eg har vore så dum å bruka gummihanskar av Nitril-typen - medan PVC hanskar ikkje lagar noko lukt. Men det er vel greit å sterilisera det du skal filtrera gjennom uansett.
 
Evt. ville eg ha tatt kontakt med selgaren av filteret for å høyra kva eg skulle gjera. Dette må vel vera noko kjent og sidan det kjem ferdig med tilkoblingar for corneliusfat så er det vel laga for oss som bryggjer øl.

Plastlukt vil vel ellers kanskje avta over tid så om filteret har vore pakka i lukka plastpakke - så har det vel neppe fått dunsta av seg.

Eit anna alternativ er å gløyma filter. Det er ikkje alle som er så imponert av kva slike filter greiar av filtrering ser eg av andre trådar her på Norbrygg. Sett ølet *kaldt* og bruk evt. oppløyst gelatin for å få det klarare ? Eg har akkurat gjort det med ein heilt fersk godt tørrhumla APA så får vi sjå korleis den er imorgon.
 
Takl for svar :) Filterhuset har blitt ok. Legger filter i litt starsanoppklsning, så får jeg se det litt an etter det har dunstet fra seg. Det med oppløst gelantin er nytt for meg - det skal jeg søke litt på. Det er som du sier ikke nødvendig å filtrere , men jeg er nysgjerrig etter å prøve filtrering.
 
Gelatinmetoden funka fint til den klona eg har laga av 7F Mon Plaisir. Var iallefall klart når eg tappa. Smaka får eg gjera seinare i kveld.
 
Tilbake
Topp