Flaskekonkurransen 2014

Finalelista og hvem som går videre til skandinavisk mesterskap er scannet og venter på punching (jeg husker ikke hvem som gikk videre og diplomene ligger godt gjemt på kontoret).

Diplomene har jeg kjøpt frimerker til i dag, men det tar nok noen dager før vi får sendt dem. Gavekortene kommer samtidig.
 
Det har også vært et spørsmål hva premiene blir, jeg var overbevist om at det var lagt ut, men:

Alle gavekortene er fra olbrygging.no

Gavekort 1. plass årets hjemmebrygger 3500
Gavekort 2. plass årets hjemmebrygger 2800
Gavekort 3. plass årets hjemmebrygger 2100
Gavekort 1. plass i klasse 1400
Gavekort 2. plass i klasse 700
Gavekort 3. plass i klasse 350

1,2 og 3 plass årets hjemmebrygger får ikke både gavekort for klasse seier og gavekort for klasse seier. Totalt er det 24 gavekort.
 
cral skrev:
Det har også vært et spørsmål hva premiene blir, jeg var overbevist om at det var lagt ut, men:

Alle gavekortene er fra olbrygging.no

Gavekort 1. plass årets hjemmebrygger 3500
Gavekort 2. plass årets hjemmebrygger 2800
Gavekort 3. plass årets hjemmebrygger 2100
Gavekort 1. plass i klasse 1400
Gavekort 2. plass i klasse 700
Gavekort 3. plass i klasse 350

1,2 og 3 plass årets hjemmebrygger får ikke både gavekort for klasse seier og gavekort for klasse seier. Totalt er det 24 gavekort.
Du mener vel at hvis man f.eks havnet på 3.plass årets hjemmebrygger med en lager så får man ikke klassepremien i lagerklassen i tilegg?
 
Han sikter vel til dette på frontsiden: "Her er vinnerne av årets NM-titler. Mer komplett resultatliste kommer i løpet av noen dager."
 
Stemmer det
Vil ikke mase, skjønner at det kan ta litt tid


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
loebrygg skrev:
Stemmer det
Vil ikke mase, skjønner at det kan ta litt tid

Da foreslår jeg at du slutter å mase ;-)

Det er forresten en liten misforståelse i den setningen. I utgangspunktet publiserer vi kun resultatlister for finalene.
 
OK, syntes bare generelt det er dumt å skrive noe man ikke kan overholde

Men hvis den bare siktet til resultatlistene for finalen er jo saken en annen


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
gustavf skrev:
loebrygg skrev:
OK, syntes bare generelt det er dumt å skrive noe man ikke kan overholde

På forsida står det "Mer komplett resultatliste" ikke "komplett resultatliste". At det skulle bety komplette resultatlister er nok en misforståelse.

Og, ja det kommer i løpet av noen dager. I praksis har det vært to ettermiddager som ikke er knyttet til langhelga siden hjemmebryggerhelga. Så det tar nok enda noen dager.
 
Greit, greit
Vil ikke krangle om ordspill
Bare lurte
Var aldri meningen å være spydig/frekk bare fordi jeg ikke slenger på smilefjes


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp