Flaskekonkurransen 2014

Bjarte H skrev:
Jeg tror ikke at Morten Øverby brygget Brown Hopster Ale ;)

Det har du nok helt rett i ;-)
Jeg har bare sendt inn en kølsch i klassen for Lys Ale. Ikke noen flere.
Med mindre det er flere med det navnet i konkurransen da...
 
loebrygg skrev:
Hvem/hva var forresten Morten Øverby og Brown Hopster Ale?

Bare en feil i resultatlista. Feil brygger oppført på Brown Hopster Ale.
Er korrigert nå ser det ut som.
 
Ahh, kunne gått over lista litt mer nøye ser jeg, jeg altså

Kommer det forresten no dommerskjema over de øvrige ølla?
Evt når?
 
Vi jobber med å bli ferdig med resultatlister fra alle finale bedømmingene.

når det gjelder de andre ølene, så vil vi kun legge ut dump med scanning, så får dere gå gjennom og finne dommerskjema for deres øl.
 
Det vil ikke bli gjort på samme måte som i fjor?
slik som dette: http://norbrygg.no/index.php/konkurranser/103-nm-i-hjemmebrygging-2013/750-resultatliste-fra-nm-2013
 
Jeg skjønner godt at det er mye jobb å lage resultatlister slik som i fjor, men hvis jeg forstår det riktig synes jeg det er litt synd hvis det ikke blir lagt ut en liste med plasseringer utover pallen i hver klasse.
Hvis man deltar i en konkurranse er det jo en del av spenninga å se hvordan man klarte seg i forhold til andre også (selv om dommerskjema selvfølgelig er den viktigste tilbakemeldingen).
 
Du vil få dommerskjema på alle øl, de som ikke gikk videre kommer i en egen "dump". Hvis jeg har forstått riktig.
 
Det er slik jeg har forstått det også og dommerskjemaene er som sagt viktigst.
Jeg synes allikevel at slik det ble offentliggjort ifjor med resultatlisten var veldig bra og synes det er synd hvis det ikke gjøres.
Det er kanskje ikke bare jeg som er interessert i hvordan det gikk med deltakende øl som ikke kom til finalen?
 
Enig med deg Gard. Man får eventuelt lage egen rangeringsliste basert på poengsummene i dommerskjemaene (får vel dog ikke navn på øl/brygger, kun ID'en?).
 
Gard skrev:
Det er kanskje ikke bare jeg som er interessert i hvordan det gikk med deltakende øl som ikke kom til finalen?

Jeg er også interessert i hvordan jeg endte i forhold til andre. Jeg tenker at det burde vel være et standard oppsett fra år til år hvordan tilbakemeldingene blir gitt, så vet vi hva vi kan forvente. Det som ble laget i fjor var jo veldig bra, men sikkert omfattende å utarbeide.
 
Først: vi legger ut resultatliste fra klasse finalene. Hvor mange øl det er snakk om i hver klasse er litt forsjellig, men mellom 4 og 8 om jeg ikke husker helt feil.

Når det gjelder de andre ølene, så blir alle dommerskjemane publisert, men vi lager ingen liste med plasseringer på disse.

Visst noen frivillige har lyst å lag en full resultatliste så er jeg rimelig sikker på at Dommerkomiteen tar imot hjelpen. Ta i så fall kontakt med dem på domkom@norbrygg.no
 
Har dere noen ca dag/tidspunkt for publisering av dommerskjemaene? Har forståelse for at det er mye arbeid som må gjøres, og hvis det ikke er noen automatisere system på rangeringen så er det mye arbeid å føre inn score for all øla. :)
 
ingen automasjon i registering av resultatene, og selv om ikke alt blir lagt opp i resultatlister så gjenstår det en hel del før vi er klar med alle resultatene.
 
Tilbake
Topp