Flaskekonkurransen 2014

Og på face (håper det er OK at det outes):

2zppmxi.jpg


Congratulatore!! :D
 
Ser ut som Adressa har fått tilgang på full resultatliste? Skulle vel være mulig å poste den her et sted også da kanskje? ;)
 
Bjarte H skrev:
Resultatene kommer først i avisen ;D

Uffda. Det kan se ut som pressemeldingene ble trykket raskere enn vi forutså (slik er det med nettaviser...) og at vi ikke har vært tydelige nok på sperrefrist.

På vegne av styret vil jeg få beklage glippen. Vi må vurdere om vi skal slippe resultatlistene litt tidligere enn planlagt, men det skjer i så fall tidligst i morgen formiddag.
 
Madammen i adressa var visst ikke helt klar over dette heller ser jeg! Burde kanskje sagt ifra tydeligere jeg også. Hun virket overbevist om at Norbrygg ville ha dette ut i dag, så jeg hørte nå på henne. Uansett takk for gratulasjoner :)
 
Resultatlista ble litt forsinket i stedet for å komme  tidligere. Den blir lagt ut om ca 20 minutter.
 
Dere må rette litt på 2. plassen i Mørk ale klassen. Det er meg og Audun Sture som har laget denne, altså ikke John Petter Jahr  :) Veit ikke hvem John Petter Jahr er engang  ;D
 
Retter opp klippelimefeil nå. Navnene på 2. og 3. plassen ei en klasse var kopiert fra klassen over, så det ut til.
 
loebrygg skrev:
men si meg, Thomasmesse?
Er dette et klone øl  :jaha:

Dette er ikke et kloneøl. Dette er juleølet vårt. Vi kalte det thomasmesse fordi det er dagen man skal ha juleølet klart eller noe sånt, og fordi jeg heter Thomas. Oppskriften ligger på bryggelogg.no som Knut skriver.

Jeg sendte dette ølet inn til juleølkonkurransen også. Der fikk jeg beskjed om at ølet ikke var helt typeriktig og sannsynligvis ville passe bedre inn i en porterkonkurranse. Så da sendte jeg det inn som porter. Sannelig hadde dommerne i juleølkonkurransen helt rett i kommentaren sin :-D
 
Tilbake
Topp