Har brygget en NEIPA som hadde såpass mye humle at det overstiger utgangen på gjærkaret, og jeg er ikke så gira på å ha for mye humle nedi fatet. Jeg vurderer å bruke hevert, men siden det er fyfy på NEIPA skulle jeg gjerne hørt om noen har noen kreative løsninger. (?)
Har brygget en NEIPA som hadde såpass mye humle at det overstiger utgangen på gjærkaret, og jeg er ikke så gira på å ha for mye humle nedi fatet. Jeg vurderer å bruke hevert, men siden det er fyfy på NEIPA skulle jeg gjerne hørt om noen har noen kreative løsninger. (?)
Tenkte tanken, men gjærskapet mitt er sånn akkurat i størrelse, så jeg droppet det. Ble utålmodig, så satte gjærkaret på bordet med en gjenstand under krana til jeg så at nok slam hadde forflyttet seg bort fra krana (dekket nå kun 1/3 av åpningen).
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.