Ikke noe galt i å snakke om annet enn Tec7, bare bra med erfaring fra andre produkter så bare post når dere har noe, ellers ser jeg "spekken" på tec7 men vet den holder på kokekjelen siden jeg har brukt det lenge.
Enig med Oddvar, det er ikke noe galt å foreslå andre produkter dersom disse har datablad som er betryggende.
Dog må jeg si til Tim at jeg ikke synes det er en god nok test at akvariefisk ikke dør. Med de fleste myke plastmaterialer er det ikke akutt forgiftning som er problemet, men effekten av langvarig eksponering (f.eks. hormoneffekter og kreftfare). Dette er noe som mennersker er mer utsatt for enn de fleste dyr iom at vi lever mye lenger. I brygging er vi mer utsatt enn i mange andre næringsmiddelsammenhenger siden vi opererer ved høyere temperaturer.
I utgangspunktet så synes jeg det beste er å bygge bryggeriet helt uten bruk av lim-produkter, men har selv en liten klatt Tec-7 for å holde på plass temp sensor i varmtvannstank
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.