Tallak78
Norbrygg-medlem
Hei, jeg har ett problem med at jeg har kjøpt CO2 flaske og regulator fra usa og der er det cga 320 gjenger som gjelder. Jeg får ikke fyllt denne flasken i bergen pga forhandler ikke skjønner kodene på flasken og dermed nekter og fylle. Jeg tenkte og prøve og fylle selv fra en større flaske 8 kg med norske gjenger. Det jeg trenger er deler for og lage en slags overgang mellom de to flaskene. Jeg vet at det ikke er stigrør på flasken, så den må jeg sette på hodet. Også viktig og kontrollere vekt så man ikke overfyller. Den aluminiumsflasken som skal fylles er på 5lbs.
Eller visst det er dødfødt så om noen har byttet stem, altså selve røret som går fra regulator og bort til flasken. visst den lar seg bytte ut så kan jeg hvertfall bruke regulatoren på en norsk flaske. Ønsker linker til butikker som kan selge det jeg eventuelt trenger. På forhånd takk.
Mvh Tallak
Eller visst det er dødfødt så om noen har byttet stem, altså selve røret som går fra regulator og bort til flasken. visst den lar seg bytte ut så kan jeg hvertfall bruke regulatoren på en norsk flaske. Ønsker linker til butikker som kan selge det jeg eventuelt trenger. På forhånd takk.
Mvh Tallak