Joda, det vil kunne fungere. I alle fall bedre enn å ikk styre temp i det hele tatt.
2 ting: For det første er de ganske dyre om man ikke får de veldig billig eller gratis brukt.
Det andre er at man vil gjerne styre temperaturen etter en probe tapet fast utenpå gjæringsspannet. Spesielt i stormgjæringsfasen kan det bli for varmt i ølet dersom temperaturen styres etter en sonde i veggen på skapet.
Det som er fint med slike vinskap er at de ofte har innebygget vifte som sørger for jevn temperatur i hele skapet.
Hei! Har tenkt til å mekke meg et gjærskap. Men vil denne/dette kjøleskapet fungerer til dette og vil jeg få en 30 L gjæringsbøtte inn i denne her? iiglo BC-94 kjøleskap - Kjøleskap
Hei! Har tenkt til å mekke meg et gjærskap. Men vil denne/dette kjøleskapet fungerer til dette og vil jeg få en 30 L gjæringsbøtte inn i denne her? iiglo BC-94 kjøleskap - Kjøleskap
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.