Er det noen som vet hva slags gjenger det er på co2 flasker. Og røyk dykker 4 l flasker med innvendige gjenger. Skulle
Laget en overgang og alle som selger utstyr sier bare at det er standard og det hjelper jo ikke meg.
Standard CO2 er 21,8mm x 1/14" W RH. Altså 21,8mm diameter, 14 gjeneger pr. tomme withworth, Right hand. Røykdykkarflaskene veit eg ingenting om men dei har vel ein litt annan ventil (O2?) på toppen enn CO2-flasker.
Godt mogeleg det. Men CO2-standaren er som i min forrige post. Det finns fleire forskjellige gass-standarar så vidt eg veit. Dimensjonane eg oppga er på dei utvendige gjengene.
Som med alt annet trykksatt; ikke tull med dette selv, overlat det til folk som kan det... (jajaja... Du skal gjøre som jeg sier og ikke som jeg gjør )
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.