Grainfather modell 10194

Hei, lurer på innkjøp av denne, men er usikker på hvilken versjon det er. Klarer noen å identifisere versjonen sette er basert på modellnummeret og bildene? Takknemlig for svar.
 

Vedlegg

  • IMG_2839.jpeg
    IMG_2839.jpeg
    179,7 KB · Sett: 24
Dette er v1 som er oppgradert med connect boksen.

Kun v1 har mash/ normal knappen. Med connectboks skal den stå på normal hele tiden.

Screenshot_2024-01-26-22-56-37-25_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Takk! Hva tenker du om prisen til selger på 4000? Er det der det bør ligge for en pent brukt v1 oppgradert?
Bare for maskinen uten noe ekstra? Får kanskje til omtrent samme pris med mer utstyr.
Du kan måtte vente en stund før du finner en særlig rimeligere.
 
Bare for maskinen uten noe ekstra? Får kanskje til omtrent samme pris med mer utstyr.
Du kan måtte vente en stund før du finner en særlig rimeligere.
Er maskin og motstrømskjøler som selges til den prisen. Det er vel det som følger med i pakken som ny.
 
Er maskin og motstrømskjøler som selges til den prisen. Det er vel det som følger med i pakken som ny.
Jeg tror det er en bra pris på denne. Blir nevnt at det er en versjon 1 som er oppgradert, men for meg ser dette ut som en standard versjon 2 som jeg bruker, den har også denne knappen på siden til varmeelement. Forskjellen er at versjon 1 har to stillinger (mash og normal) mens på versjon 2 er det bare en av å på bryter. Skjønner ikke hvorfor den er der da den alltid skal stå på. Tror den er helt vekk på versjon 3??
 
Jeg tror det er en bra pris på denne. Blir nevnt at det er en versjon 1 som er oppgradert, men for meg ser dette ut som en standard versjon 2 som jeg bruker, den har også denne knappen på siden til varmeelement. Forskjellen er at versjon 1 har to stillinger (mash og normal) mens på versjon 2 er det bare en av å på bryter. Skjønner ikke hvorfor den er der da den alltid skal stå på. Tror den er helt vekk på versjon 3??
Da har jeg misforstått og feilinformert. Beklager.
 
Tilbake
Topp