Dersom noen bestiller herfra, så kom gjerne med innlegg dersom den dukker opp ;-)Tror hobbybryggeren.no selger den billigst, til 7700, inkl 2 valgfrie ølsett. Jeg bestilte iallfall der. Er utsolgt akkurat nå men ser at det tas imot bestillinger. Aldri bestilt derfra før.
Dersom noen bestiller herfra, så kom gjerne med innlegg dersom den dukker opp ;-)
Dersom den dukker opp?
Skjønte han var en ganske opptatt mann, ja. Tenker det går bra, han svarer på Mail og virker veldig hyggelig og grei. Og du får ikke slått prisene hans såvidt jeg kan se. Ikke at det betyr noe om man ikke får varen som lovet. Holder dere oppdatert
Hvorfor vil ha Speidel fremfor Grainfather? Vurderer å kjøpe min første brygger i morgenHar en som jeg har brukt til 10 oppskrifter. Grainfather30 gir bra øl. Har lyst til å kjøpe meg Speidel. Kjøpte min Grainfather i Bryggselv og der koster den 8.720 NOK. Selger min med 15% avslag på 7.400 + post
Litt avhengig hvor du bor kunnet jeg være interessert. Er det med oppdatert stigerør med håndventil?Hei, Crooked, er du interesseret i min Grainfather?