• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Grilltenner gis bort

Gahr

Norbrygg-medlem
Gir bort denne grilltenneren dersom noen er interessert i å hente den i Fyllingsdalen. Kjøpt på Clas O. for ca. et år siden.

ze5y2ybe.jpg
 
Si fra hvis du/dere vil skilles ad med flere grilltennere. Alt for å kunne øke effektiviteten, selv når en har tilgang til Speidel gjennom Øl-lauget....
 
Jeg kan forsåvidt godt sende, men jeg regner med det egentlig blir billigere å kjøpe en selv... Tror jeg betalte kr 79,90 for min. Vil du fortsatt ha den, thomassten?
 
Ikkje det at eg kjem til Fyllingsdalen for å hente, men går det ann å fortelle litt om bruken?

Det gjekk litt i treigaste laget når eg lagde min fyste BIAB her om dagen.

Kan den brukast til oppvarming av vatn, utmesk og kok?

Funker det? Er det trygt?
 
Jeg trenger faktisk en til grillen min!

Om ingen trenger den (pg kan hente) til bryggebruk, så må vel grilling være en god nr to?  :)
 
hei gahr ja gjerne jeg har leita etter en sånn lenge her i bodø finn æ ingen som har vært sjøl på clas olshon og jula og biltema men de har ikke. så viss du kan sende så kjempeflott.

rutof viss du skal gi bort dine også vil jeg gjerne ha disse jeg betaler porto
 
thomassteen skrev:
hei gahr ja gjerne jeg har leita etter en sånn lenge her i bodø finn æ ingen som har vært sjøl på clas olshon og jula og Biltema men de har ikke. så viss du kan sende så kjempeflott.

rutof viss du skal gi bort dine også vil jeg gjerne ha disse jeg betaler porto

Send pm med adresse
 
Hei.

Bor i Sandviken. Tenker det hadde vært fint med en grilltenner til ølbrygging. Mistet litt oversikten over hvor mange grilltennere det var på markedet her, men hvis det var en igjen som fortrinsvis skulle overrekkes lokalt tar jeg gjerne imot.
 
Tilbake
Topp