Hallo! Noen som har fått kloen i en slik? Evt har tips om tilgjengelighet i Bergensregionenn? Kan forøvrig hinte om at Nissefar er å finne på polet på Landås
Håpte på polet på bystasjonen, men fant bare Nissemor der. De hadde også en del NØ og Ægir igjen. Synd egentlig, var veldig spent på Bestefar. Får se om jeg ikke kan få kjøpt den ute i hvertfall.
Bystasjonen har ikke fått inn noen andre fra Haandbryggeriet enn nissemor enda, så det er mulig de vil motta Bestefar ved en senere anledning.
De på landås påstod at de var de eneste i bergensregionen som hadde fått tak i Nissefar. Tøft marked!
Da fikk jeg skaffet meg, de fikk inn endel Bestefar+Nissefar+Nissemor på Bystasjonen idag. Samtidig var bystasjonen utsolgt for alle sine Ringnes Imperial Polaris som var der igår.
Bestefar var vel ikke før tenkt på som et juleøl, men nå markedsfører de det som det. Med stor suksess, ser det ut til. Eneste forskjellen er vel nisseluen og rød tekst som du sier.
Bestefar er i tilleggsutvalget og er derfor (av komplett uforståelige, juridiske årsaker) ikke søkbar i nettbutikken. De kan derimot opplyse om det viss du ringer dem eller stikker innom nærmeste butikk.
Puh. Godt å høre! trodde et øyeblikk her at jeg var fullstendig idiot. Vel.. det kan jeg jo forsåvidt fremdeles være, men da av andre grunner enn dårlige lete/søke-evner på Vinmonopolets nettsider.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.