Hjelp til å koble pump.

Først skjekker man spenningen, det er jo den som bestemmer hva strømmen blir, 19 volt er da alt for mye, glem det.
Går du ikke or Tasla sitt forslag så har biltema lignende, den har jeg brukt mye.

edit: Beklager Tazza at jeg bruker feil navn.
 
Har du lyst å lenke den på biltema? Har en der jeg bor så det hadde varit best. Prøvde å finne men fant ikke noen
 
Var å kjøpte en adapter på 12v 5A idag og klippte av ene enden før å få koble til og møtte detta.

2i95deb.jpg


Går dette å koble sammen eller er det helt feil? Hadde håpet å se en rød og en svart kabel :)
 
Var å kjøpte en adapter på 12v 5A idag og klippte av ene enden før å få koble til og møtte detta.

2i95deb.jpg


Går dette å koble sammen eller er det helt feil? Hadde håpet å se en rød og en svart kabel :)

Klipp av og sett på wago-klemmer. Det har de på CO.
 
Du har kanskje fått et adapter med en leder og skjerm, du må da skille ut kordelene i skjerme og koble dem til svart på motor/pumpe, deretter tar du senterlederen fra adapteret og kobler til rød på motor.

Jeg antar at forslaget ditt ender med kortslutning og kanskje ødelagt adaptyer.
 
Skjermen på den kabelen du holder i handa er minus, kobles sammen med svart. Senterleder er da pluss og kobles sammen med rød. Ikke i samme Wago.
Edit :For sent ute
 
Tilbake
Topp