Eg har funne ei oppskrift på Tomasmesse på forumet, som eg lurar på om eg skal prøve. Det eg lurar på, er kva eg skal gjere med ingrediensen Invert sugar. Dei har det ikkje på Vestbrygg. Eg har googla litt, og funne ut at sirup liknar ein del.
Eg har vanlegvis brukt BeerCalc til oppskrifter, men der finn eg verken Invert sugar eller sirup. Det er noko som heiter kandis (dark) der, men eg veit ikkje om det er flytande, som i oppskrifta.
Er det nokon som kjenner til sukkerinnhaldet i desse søtsakene, eller veit om ein kalkulator der dei er med? Greit å vite for å treffe omlag rett OG. Tek gjerne imot tips frå andre som har laga denne om kva dei har gjort.
Kinn Tomasmesse
22,5 liter
OG: 1.088
FG: 1.016
IBU: 32
6,5 kg Weyermann pilsner malt, 3 EBC
315 g Thomas Fawcett dark crystal malt, 300 EBC
110 g Weyermann Carafa Special 2, 1175 EBC
630 g Invert sugar, flytende
440 g Dark Candi Sugar, flytende
60 g Fuggles, pellets, 4,95 % aa, 75 min.
Wyeast 3787, gjærstarter per Jamil Zainasheffs kalkulator
Mesk:
64 ̊C i 90 min.
Koking:
90 min.
Gjæring:
Start på 20 ̊C og la stige fritt til 28 ̊C. Hold stabil temperatur til 72 timer ut i gjæringsforløpet, deretter kan temperaturen senkes gradvis.
Eg har vanlegvis brukt BeerCalc til oppskrifter, men der finn eg verken Invert sugar eller sirup. Det er noko som heiter kandis (dark) der, men eg veit ikkje om det er flytande, som i oppskrifta.
Er det nokon som kjenner til sukkerinnhaldet i desse søtsakene, eller veit om ein kalkulator der dei er med? Greit å vite for å treffe omlag rett OG. Tek gjerne imot tips frå andre som har laga denne om kva dei har gjort.
Kinn Tomasmesse
22,5 liter
OG: 1.088
FG: 1.016
IBU: 32
6,5 kg Weyermann pilsner malt, 3 EBC
315 g Thomas Fawcett dark crystal malt, 300 EBC
110 g Weyermann Carafa Special 2, 1175 EBC
630 g Invert sugar, flytende
440 g Dark Candi Sugar, flytende
60 g Fuggles, pellets, 4,95 % aa, 75 min.
Wyeast 3787, gjærstarter per Jamil Zainasheffs kalkulator
Mesk:
64 ̊C i 90 min.
Koking:
90 min.
Gjæring:
Start på 20 ̊C og la stige fritt til 28 ̊C. Hold stabil temperatur til 72 timer ut i gjæringsforløpet, deretter kan temperaturen senkes gradvis.