Jeg vil gjerne overta denne dersom noen kan overbevise meg om at vansklighetsgraden er enkel og at sjansen for å ødelegge min nye flotte kjele er minimal.
Samt fortelle meg hva slags gjennomføring som kan benyttes
Jeg vil gjerne overta denne dersom noen kan overbevise meg om at vansklighetsgraden er enkel og at sjansen for å ødelegge min nye flotte kjele er minimal.
Samt fortelle meg hva slags gjennomføring som kan benyttes
Gjennomføring får du kjøpt hos scandinavianbrew. Det er ikke vanskelig å ta hull. Bruk smøring på hulltakeren og gjør det pent og pyntelig. Du trenger drill.
Gjennomføring får du kjøpt hos scandinavianbrew. Det er ikke vanskelig å ta hull. Bruk smøring på hulltakeren og gjør det pent og pyntelig. Du trenger drill.
Du får kjøpt smørefett/grease på biltema til 79 kroner. @Knut A. Ausland
Hvis du ikke vet det enda, så "må" du kjøpe gjennomføring fra scandinavianbrew. Det er en custom gjennomføring til kjelene da det er to forskjellige dims på ytter og innervegg.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.