• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Hulltaker-utstyr for InfuSSion meskekjeler

Til salgs er på en måte litt feil, selv om det er riktig..

Uansett. Det er jo noen som har disse kjelene, og vil sette inn gjennomføring. Dette er utstyr man kanskje bare bruker en gang, men koster noen hundrelapper.

Jeg tenkte vi kanskje kunne lage en "dele-ring", på dette utstyret. Postgang er jo dyrt, men kanskje vi kan lage en greie som gjør at man slipper å kjøpe dette utstyret for kun engangsbruk.

Jeg har bestilt det, så det blir jeg som tar "smellen", men sender det gjerne videre mot en pris som gjør at jeg får noe igjen, og at nestemann som må bruke det ikke må betale fullpris for noe vedkommende kommer mest sannsynlig til å bruke en gang.

Er dere med på tankegangen?
 
Det er en tankegang ja... de runde er ikke så dyre, skal du ta firkanta hul i feks styringsskap, da koster det skjorta... ta den med i bytte poolen og
 
Det er en tankegang ja... de runde er ikke så dyre, skal du ta firkanta hul i feks styringsskap, da koster det skjorta... ta den med i bytte poolen og

Greia er at dette er et "kit", med to forskjellige størrelser. Det er det som får meg til å lage tråden. For å lage hull som passer den originale SS-gjennomføringen så trengs det altså to hull med hver sin dim. Dette er jo spekulering i mersalg..

firkanta hull = dremel :)
 
joda, men tenkte på att om noen trenger ett firkanta og... kunne hatt en lånepool depositum for å låne og feks 20% av verdi for å bruke
 
Oftere enn du tror og de er sjukt vaskelige å lage nøyaktige i feks. styrings skap til pid

Har laget firkanta hull i to styreskap med dremelen, og det har ikke vært noe problem iallefall. Det må ikke være helt nøyaktig på 1/10 mm da de fleste enheter du skal ha inn i hullet har en "ramme" rundt på utsiden.
 
joda, har laga det jeg og. Men med dremmel så er du nok mer tolmodig enn det jeg er

Mer tålmodig? Det er gjort på to minutter ta et 71x39mm hull som er STC1000-hull i 2mm RF. Det er bare å kjøpe en pakke på 5x blader fra CO, og drite i at du bruker opp bladene. Blir helt rent med greie hjørner.
 
Ble det noe ordning på hullsaga?
Kjøper gjerne en pent brukt om noen har en liggende.

Selger videre når jobben er gjort....

mvh

kevin
 
Jeg har den. Klarte seff å knekke ene bor-biten som holder den sentrert i pilot-hullet, men det er bare å sette i ny borbit, den satt bare i et hull.
 
Tilbake
Topp