Humle-stiklinger til salgs?

Heisann!

Noen i området som gror humle selv?
Kunne tenkt å få opp noen planter her iløpet av våren, og etter hva jeg har skjønt kan man bare klippe av litt rot på en plante?
hvis det går ann er det jo bedre å betale noen i bryggerlauget for ei rot enn å få det tilsendt fra det store utland :)

Av type er jeg ikkeså kresen, men gjerne noe som kan brukes til IPA siden det er favoritten foreløpig  :biersmile:

Jeg skulle få en stikkling av Morten, men klarte aldri å rote meg opp dit.. (Flau)
Jeg vet de selger ribosymer på nettet, og da vet du også typen du får. Vet at homebrewstuff.com har noe.

Den er god, blir å bestille fra homebrewstuff tenker jeg. Noen som skal ha et par når jeg først bestiller? Hvis det blir prøvekveld den 20. april kan jeg alltids ta med :)

Ble litt ivrig og la inn ordre litt tidligere igår, men de kan jo ikke ha sendt den enda, så sender de en mail :) To stk da eller? Skal prøve Cascade og Centennial sjøl :)

Da får vi håpe han kommer innom her snart, ellers får han stjæle stikling av oss etterhvert :) tenker jeg sender mail til dem imårra tidlig, så ikke de sender før jeg rekker å slenge med dine.

Kan jeg hive meg på her ? 2stk Cascade og 2stk centennial, Hvis det lar seg gjøre?

Skal alltids gå greit! Sender dem mail med ny bestilling på formiddagen imårra, så bare å hive seg på til da!

Kjempe bra :) når du skal ha kronasjer så er det bare og si ifra... Gleder meg til og plante, skal bli fett :) tar 2 stk her i Norge, så går de to siste til sør i Sverige til svigemor. Bedre "klima" skulle jeg mene og hun har over gjennomsnittet grønne fingre.

da var mail sendt, så får jeg håpe de leser den. Ser hva det koster totalt, så tar vi det derfra ;)

Da blir dem sendt snarest, så gjenstår det bare å finne ut hva man skal gjøre med dissa røttene  :biersmile:

Har ikke fått noe, men sendte dem en mail nå. Tæla har gått i solveggen her også, så er klart til planting!

"Ole,

I am very sorry your ordered was canceled due to being out of stock. We do how ever have Columbus, galena, sterling and willamette. What can i do to fix this situation.

Tyler"

... Har sett litt rundt, og noen har cascade inne, men sender ikke til norge. Så Ser at det kommer inn på http://www.willingham-nurseries.co.uk etterhvert, så får beskjed når cascade kommer inn igjen.
Skal folk fortsatt ha derfra? Isåfall trenegr jeg et alternativ til centennial :)

Hvis noen vet om en side de har alt inne så si ifra, eller kjøp. Jeg er ihvertfall gira på 2xcascade 2x centennial

Jeg bestilte cascade, chinook, Columbus og galena sist uke fra statene. Kommet til Norge idag :)

Tilbake
Topp